Mest poeng for pengene SAS Eurobonus World Premium / Trumf

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av SjeldenFlyger, 03. nov 2019.

1. SjeldenFlyger

SjeldenFlyger Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Ja satser på at jeg klarer mer en 30k, nå ser jeg bare på "rådata" med det laveste forbruket. Ser jo at jeg klarte å få 500 poeng bare ved siste handler på AliExpress noe som irriterer meg at jeg ikke visst om.

Desverre favoriserer de ting som ikke går via viatrumf. Ser varer jeg ønsker å kjøpe ikke "sendes til norge" når jeg bruker viatrumf linken. Men samme varen på en annen pc fra samme selger sendes til norge uten problemer. Så tar litt lenger tid for å finne en selger som viatrumf funker på og har samme varen til samme pris uten å "tape" på det.

Så trumf is key mostly. Tror vi går for en plat amex og prøver den et år. Ser jo at perioden går fra 01.01 til 31.12 så må vente til neste år med å starte skikkelig.

Og skal ikke mye til for at jeg blir bitt. Fly og reise er vel som rus for meg. Skulle reist hver uke om jeg hadde hatt penger til det! :)

2. toyboy

toyboy Nytt Medlem

Likes mottatt:
    29
    Bonuspoeng:
    18
    Tipper dere drar kort for minst 300k/år om dere har et normalt forbruk. Vil nok bli en kamp å klare 150k på amex; kun handle mat hos NG så kan det gå.
    Og Viatrumf er jo nøkkelen til å booste EB-saldoen ekstra. Nærmer seg fort 100k EB-poeng totalt per år da.

3. SjeldenFlyger

SjeldenFlyger Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Er ikke vits for oss å kjøpe amex premium før nyttår? Er kun 01 jan til 31 des opptjeningsperioden er? Så vi kan kjøpe det rett før nyttår og starte da? Vi har jo sas mc som gir like mange poeng pr 100kr inntil nyttår :) Fått kjerringa med på sas eurobonus og PT så nå kan ho overføre de 1000kr hun har på trumf til sas så har vi 35 000, opp 30 000 på den siste uken. (10 000 er pga sas mc da..)

Så kjøper vi Amex Premium og ikke Elite da det ikke vil være nok fordeler for oss. Bruker Amex på alt så tror jeg lett skal klare 150 ila et år. Er det noen kjente begrensninger med amex i norge?

Del denne siden