MIA flyplass hotell

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av TomF66, 13. mars 2023.

  1. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,268
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Kommer sent inn på flyplassen så jeg tenkte å overnatte der og ta leiebilen fra tidlig dagen etter isteden.

    Noen erfaringer med flyplasshoteller på Miami International ?

    Utfra kart så ser Staybridge ut til å ligge like ved bilutleiesenteret / tog stasjonen.....så det ser "gangbart" ut - så slipper man også å vente på shuttle. (også er det jo IHG så jeg kan booke med rewards :))

    Erfaringer ? (med det eller andre hoteller der ?)
     
  2. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,361
    Likes mottatt:
    4,163
    Bonuspoeng:
    113
    Det ser ut til at det skal være mulig å gå i ca 10 minutter via togstasjonen og komme deg inn på utleiesenteret. Bør jo være overkommelig. (se på satelittview)

    Nærmeste jeg har bodd på tidligere var Aloft Miami Airport, som pleide å ha gratis shuttle men ser ikke ut til å ha det lenger. Budsjett-hipsterhotell (IMHO), helt greit men ikke noe mer enn det.
     
    TomF66 liker dette
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,737
    Likes mottatt:
    21,935
    Bonuspoeng:
    293
    Ser ut til at Miami International Airport Hotel ligger ved concourse D og E, som er der SAS flyr fra.
     
    TomF66 liker dette
  4. magicbyte

    magicbyte Medlem

    Innlegg:
    204
    Likes mottatt:
    441
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg bodde på et crowne plaza i nærheten en gang, husker ikke navn etc. Det var ikke gangavstand, men de hadde shuttle frem og tilbake som funka bra.
    Hotellet var helt ok, men ikke noe mer.
     
  5. Lillegutt

    Lillegutt Lonesome traveler

    Innlegg:
    214
    Likes mottatt:
    832
    Bonuspoeng:
    93
    Har bodd på både Sheraton Miami Airport Hotel & Executive Meeting Center (kunne vært gangavstand hadde ikke innebært å gå langs motorveien) & Four Points by Sheraton Miami Airport, begge har gratis shuttle (noe de fleste, men ikke alle i området har) Så egentlig er det vel prisen som blir avgjørende....
     
  6. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    979
    Likes mottatt:
    6,499
    Bonuspoeng:
    163
    Hvis du er blant de som lever i en misforståelse om budskapet ved Up in the air, og har en forskrudd ide om å oppsøke alle hotellene, så er Hilton Miami Airport Blue Lagoon faktisk et ganske bra hotell. Jeg bodde der mellom flygning og leiebil hentet ut på flyplassen.
     

Del denne siden