Etter omstokking av planer på jobb, viser det seg at jeg har fått ordnet meg en tur til Oslo til rett tid. Jeg blir med på middagen med SIA
Og jeg ser ut til å måtte slå følge med GinTonic og melde avbud :-( Med tungt hjerte. Arbeidsgiver har satt meg opp på reise til Asia denne uken, så da blir det vanskelig å komme seg på middagen :-(
Restauranten blir Mahayana Asian Dining midt i Oslo (Stortingsgaten 12): www.mahayana.no Vi har fått et Chambre Separèe hele kvelden, så dette blir hyggelig!
Har fått bekreftet at jeg har plass i apeburet hos BA fra SIN tidligere enn planlagt, er gjerne med om fortsatt plass!
Mulig å slenge seg med her enda? Passer bedre nå, enn når denne middagen ble anonnsert - da det en skulle gjort på jobb kvelden 26. nov, er utsatt på ubestemt tid.
Litt usikkerhet rundt turen til Asia her i siste liten. MULIG jeg likevel kan delta, men vil poste her med mer info så fort jeg vet!
Møter opp jeg også inntil jeg hører noe annet. Leser igjennom tråden her og virker ikke som om det er fullt, dersom det ikke har blitt sendt en masse PM i stedet.
Hei igjen! Det er både flere som har meldt seg av og på den siste tiden, så litt vanskelig med en oversikt. Men det skal være plass til alle! Fint om dere som leser posten bekrefter om dere kommer eller ei. Siste liste vi har: Fnate Islending haakonks GinTonic view milehigh Ph34r (kaaaanskje) Henning AndersB LCH Thomas Scanflyer Roberto R. Lygren SQ321 p.g.a.a.