@Stuttfeiten foreslo, allerede før avreise for denne månedens MR til London, 10. mars som en mulig dato for neste felles mileage- og loungerun. For å få litt bedre oversikt over deltagere tenkte jeg det var like greit å skille det ut så fort som mulig. Håper dette passer for fler! Påmeldt: Stuttfeiten: 1C, 2F, 2F jgroneng: 1F, 1D, 3C Adrian E: 4F, 3F, 3F Shyneno: xx, 11C, 11C Travellingalf: 5A, 4F, 2C Satyv: 1D, 1C, 1C IMartin: 3F, 1F, 1A jvsandem: 3C, 5D, 2C (SK806) Misterix: 1B, 2D, 2D afirm: 5C, 2C, 4D Tentativ: MadsVaHa
ha-ha, det er bare fantastisk! En liten bisetning så er en ny tur under planlegging! Denne må jeg få med meg, men sett meg opp som "Kanskje" inntil billetter er booket.
Forrige tur sank jeg lavt, nå skal jeg synke lavere! Sett meg på tentativ til lønnen er kommet og penger flyttet.
Noe for oss som er status løs ? Avreise TRD; 07:25 SK2472 TRD-ARN 11:10 SK531 (SAS Irleand??) ARN-LHR 15:35 SK806 LHR-OSL 2020 SK380 OSL-TRD Totalt 4500 eb poeng, 2 972 kr sas plus saver
Nokon som vil kjøpe to helgepass til Country to Country i Dublin? Eventuelt får eg kanskje sjå etter ein kveldsbillett tilbake til Dublin på laurdag, vorspiel i loungane på LHR hadde kanskje ikkje vore so dumt.
Jeg vet ikke om jeg kan dra, men fruen jobber i hvert fall ikke. Tenker en ekte lounge-run bør involvere flere huber 3000kr i P, og muligheter både i og utenfor Schengen på de tyske flyplassene. Kun 3000 Eurobonus-poeng, og ingen fleksibilitet dog.
Jeg er ikke tentativ lengre, det er bare å gjenta idiotbragden min... OSL-CPH, SK1455, 4F CPH-LHR, SK503, 3F LHR-OSL, SK810, 3F
Dæng! Jeg er etter alle solemerker fortsatt på Madeira/FNC ved de tider. Har arbeidsgruppemøte hele uken, og så kommer kånemor ned til avsluttende helg. Dyre billetter selv i ECO (men helt horrible i BIZ). Har ikke booket og sett hvor mye poeng det blir ut av det ennå
.... tror ikke MR 10. mars er lurt for meg akkurat nå. TV er et farlig medium, som noen i min nærhet har sett for mye på. Etter et program her en dag kom den utrolige uttalelsen: "Vi må fly mindre! Vet du hvor mye du forurenser når du reiser til London for å drikke champis?" Finnes det noen sensurprogrammer mot slikt?
Ikke uten grunn at jeg sa opp alle TV-abb. fra nyttår. Nå må man i alle fall oppsøke slike programmer om man ønsker å se de...
Lufthansa og United er dei einaste eg testa medan eg var statuslaus. Ser ingen spesiell grunn til at du ikkje skal ha tilgong på SQ og AC i tillegg. Når det er sagt, med den forsamlinga som reiser over vert det uansett ikkje problem med å bli gjesta inn i alle loungar.
Snakker vi T/R samme dag, eller overnatting i London? Skal til Chicago den 14, så jeg må prøve å ta litt hensyn til hun jeg bor med, bankkontoen OG jobben i forhold til at 2018 ligger an til et enormt forbruk av feriedager og avspasering. Så langt i 2018 er Kitzbuhel, Gdansk, Chicago, Lisboa og Bali booket, da har jeg enda ikke startet å se på noe fra august og ut året, i tillegg må jeg finne på noe i påska. Barcelona/Andorra kanskje?