Eg kan sikkert starte på innland eg og, er uansett kjedeleg å sitje på utland å venta på at serveringa skal byrja kl 06.00.. Eventuelt kjem eg rundt når folket byrjar å kome på plass. Klok av skade har eg allereie lagt fram passet, so denne gongen bør eg sleppe turen innom Politiet.
Innenlands åpner vel ikke så tidlig? Første innenlandsflight ser ut til å være kl 08.40 så det tilsier vel åpning ca 07.40?
Jeg satser på å gå direkte til loungen på utland, så møtes vi vel der etterhvert. Forøvrig så sitter jeg nå på 5A, 1F og 2C
Det er sant, er vel berre på kvardagar den opnar kl 06.00. Då satsar eg i alle fall på gullkantina frå kl 05.30, so får eg eventuelt kome til innenland seinare om det er der folket vil samlast.
Jeg har akkurat overført billetten min til @jgroneng, men hvordan er det med resten av de tentative? @netrom84, @MadsVaHa, @mathiasfe og @veeegard.
Jeg er dessverre stuck med jobb hele helga. Satser på å møtes onsdag 14. for et par pils i stedet! Minner meg om at jeg forøvrig har en poengtur til SFO i C den 15.-19. som jeg ikke får brukt også. Hardt liv... Når går neste MR?
Har hørt noen rykter om 12. mai også! Ekstra vage rykter om at Krug skulle ha noen stands rundtomkring i diverse A*-lounger. Ikke bekreftet! 12. mai der altså....
Som MR-rookie, hvordan finner jeg dere? Vil dere være i utlands loungen? Regner med å være på OSL rundt halv ni
Synes ikke den nye innenlandskantina er sååå stas, så jeg satser også på å gå direkte til utland. Siden dette ikke er sjakk har jeg foretatt nok en rokade og har nå 4F på SK503 og 4C på SK810. Vi prøver vel å holde oss lengst mulig foran i flyet?
Helga er dessverre ikke lang nok til at jeg rekker både MR til London og å få gjort unna litt tidskritisk arbeid på jobb... Har derfor måttet avbestille turen. Satser på å komme sterkere tilbake ved en senere anledning! God tur til dere som får tatt turen!