Dessverre ble det ikke tur på meg denne gangen. Nevnte det tidligere i tråden men er nok ikke lett å få med seg alt. Dere får ha god tur.
Woop Woop. Da er man igang med oppvarmingen til i morgen etter en lang arbeidsdag. Godt folk, er dere klare for fest i morgen? Kjente en fyr engang og han reiste alltid kun med PPP. Hvem kan gjette hva det egentlig betyr? Vinneren får en gratis øl eller to i morgen
Er du med oss i morgen? Eventuelt har vi to ekstra kandidater til en flott premie @morradi @Stuttfeiten
Er i Abu Dhabi, og ikke på Heathrow før søndag. Tenker @morradi og @Stuttfeiten kan dele en paraplydrink
Jeg bør være mulig å kjenne igjen. 185cm høy og kort mørkt hår. Jeg vil være iført en flott blå insideflyer t-skjorte og har en sort bag med resten av t-skjortene hengende på skulderen.
Jeg tar tog fra nasjonalteateret enten 07:18 eller 07:28 og går rett til utenlandsloungen iført en knallblå t-skjorte med insideflyerlogo på brystet.
Og da fikk jeg for litt siden en sms fra SAS om at flyet mitt fra Ålesund til Oslo i morgen tidlig er to timer forsinket... Ny forventet ankomsttid 1000, med andre ord samtidig som flyet til CPH skal ta av. What to do - what to do? Flyr Norwegian fra Vigra en lørdag morra skal tro? Og viss ja koster det vel en bondegård eller to å bestille ni timer før avgang? Joda og neida. Fly 0700 fra Vigra med setevalg i LowFare+ til godt under tusenlappen er vel innafor når man VIL på tur - så det ordnet seg! Takk Kjos!
Som nevnt i posten over. Kjøp en flexbillett. Ser du får de til 619 en måned frem i tid. Kjøp den for så å flytte den til i morgen og vips du har en flexbillett til 07.00 flyet for 619 kroner.
Har du gjennomgåande billett frå AES til LHR? I sofall må du passe på at ikkje SAS kansellerar resten av reisa når du ikkje møter opp på AES-OSL.
For damer er det vel pass, penger og P-piller, for herrene har jeg hørt blandt annet pass, penger og piker.