I gamle dager gjennomførte man Kollen-femmila med fem minutter obligatorisk pause for alle løpere for å unngå at man kjørte seg helt ut. På den tida mente man også at en sigarett var bra for oksygenopptaket. Denne lærdommen tror jeg er overførbar til herskapet på milarrenn til LHR i dag: Ta pauser (i tilgjengelige hvilestuer) og pass på (at) væskeinntaket (er høyt nok). Kos dere, folkens
Jeg har en enkelt erfaring med SAS Ireland (MR 13.01) og jeg har aldri opplevd bedre service på noen internasjonal flygning med SAS i antall ganger jeg ble spurt om jeg var tilfreds eller ville ha noe mer!! Dette gjelder også i forhold til både Business og Plus på LH! Det eneste unntaket kan være på returen fra LHR den 13.01 hvor @Tore sjarmerte damene med å dele ut IFtagger og nesten fikk damene til å stå med trallen mellom 4C og 4D og fylle på GT etterhvert som det ble tomt ... Pass på å ha plass til GT på turen hjem! Edit: @Tore gjorde en stor innsats for å få meg til å sitte i baksetet (4D) og jeg overlevde
Dette fristet meget til deltakelse! Tror jeg må slenge meg på neste gang, gitt... Godt jeg skal på ei litta mileagerun med mange flygale allerede om 2 dager. Det gledes...
Spørs om eg som hoppa av får prøve å bidra med litt rapportering. Kan i alle fall garantera for høg prosent av hygge på vegen frå gullkantina til LHR. Eg hoppa som nemnd av når vi nådde London fordi eg hadde fått det føre meg at det var ein gode idé med fotballkamp og countryfestival. Fotballkampen gjekk som venta elendig, håpar countryfestivalen vert eit par hakk betre. Fekk i alle fall døyva nokre av sorgene med London's beste burrito, den finn du på Tortilla i Stratford.
Takker alle dere herlige "gale" mennesker for turen. Synd jeg måtte stikke tidlig for å få det altfor tidlige flyet hjem, men jeg kommer sterkere tilbake på et senere tidspunkt. Og boblevin er faktisk ikke så ille. Men den Slingen i London kunne jeg ha droppet...
For all del, men det kom jo en post når flyet landet så det virker som det var internettdekning på øya der. Ville også tro at det var internett-dekning i loungen og rundt der
Kan melde om at Sugarland leverte særs godt på Country 2 Country, takk til @Blaa for god billett. Snart på tide å trekke mot Marriott ved Gatwick, flyet til Bergen går ukristeleg tidleg i morgon.
Meget meget skuffet over oppdateringene. Helt sikker på vi var fullere i januar @Eddie47 og enda sørget vi for oppdateringer og gode velformulerte rapporter!
Med sidevind smeller vi i bakken på Heathrow, høydepunktet er i gang! Singapore Airlines Dagens østlige innslag leverer som vanlig den beste maten og batteriene lades opp med en Singapore Sling. Dette er strengt talt det viktigste, dusjen testes ikke i håp om at det finnes et bedre tilbud senere. Air Canada Elegant og stilren lounge, en fot i Amerika, en i Europa. Hopper glatt over drikkevarene, men fyller på med litt snacks. Sa jeg hoppe over drikkevarene? Rundt hjørnet kommer loungepersonalet med glass på glass med boblevann, servicepoeng deles ut samtidig som jeg beundrer flyet som jeg ville ha med meg hjem i fjor. United Airlines Undertegnende bryter med resten av gruppen for å teste ut flyselskapets beryktede dusjer. Dette er det mest perfeksjonerte produktet på hele Heathrow, rommet er smakfullt og detaljert innredet og ingenting mangler. Det er en svært viktig detalj med dette produktet, i rommet er det et lite skap å henge skjorta i, når du går inn i dusjen forsvinner skjorta på magisk vis og når du er ferdig med dine ti minutter i fossefallsdusjen er skjorta tilbake og nystrøket. 1000+ bonuspoeng deles ut til United Airlines for gjennomført dusj. P.S. De har en lang bar.
Med de tre minirapportene vil jeg takke for turen, med en liten merknad; Singapore Sling er en over snittet sterk drink, hvis du ikke husker at du boardet eller ramlet midt på gulvet i terminalen fikk du kanskje en for mye. Det går en fin linje mellom gøy og rølp, hold deg på riktig side av den.
Mulig jeg kanskje må begynne å bli med på disse MR´ene når min nye periode starter 1.Mai. Etter det har jeg bare 3 mnd med grace på Sølvkort. Målet er å fly mer i neste periode slik at jeg kan opparbeide Gullkort
Det var nok ikkje meg, nei. I etterpåklokskapens namn hadde det kanskje ikkje vore so dumt å storma bana, hadde spart meg for mange sorger om eg hadde mista sesongkortet mitt..