Hvilken av disse loungene har soverom? Trenger noen timer på øyet etter en nattflight i United Economy
Usikker, men det er mulig å sove på bardisken til United (men ver obs på at dei rynkar på augebrynene over slikt).
Takk for turen alle sammen! Og en stor takk til @Stuttfeiten som fikk meg hjem fra London! @Travellingalf you made my day! Rart jeg er våken nå etter "MR" til Drammen Edit: Kos dere på tur!
Mot alle odds nådde eg flyet med avgang 05.50 frå LGW. Har kome meg på toget til Voss med ETA 11.15. Var relativt dau når eg kom på hotellet i går kveld, satsar i alle fall på at eg har fått i meg nok kinin til å halde malariaen vekke nokre år til. Takk til alle for eit meget triveleg selskap!
Takk for turen folkens, jeg tror muligens SAS må bestille litt ekstra Harahorn på mandag! Jeg dro på «Brygg» og avsluttet kvelden med noen glass med sterk øl. Ønsker alle utenom den sure megga som jobbet på flyet fra London en så fin søndag som mulig.
Herregud for en tur karer! Sitter i gullstua i København nå, på vei til Berlin, og humrer i skjegget over gårsdagen. FOR EN GJENG og for ett fantastisk miljø det er både her inne og "live". @Stuttfeiten er på røykesalongen mens jeg tar ansvar for drikkevarene (i dag også). Gleder meg stort til Berlin som jeg ikke har besøkt før og i dette selskapet blir ingen reisemål feil
Overhøyrt på Heathrow: Sir, could I see your passport please? "?" I'm sorry, but I need to see your passport as well. "I have a gold card!" Well that's jolly good Sir, and a mighty fine card it is, but you need to show me your passport before boarding. "Bagtag? It's gold as well?" Sir, I really need to stress this: you have to present your passport! "Jaja" Sir? Could it be in your bag? "Næ, kun snus der. Køffør hakje du bart?"