Du kan legge inn PIN-kode og aktivere foreldrekontroll på tuneren på alle kanalar unntatt Travel Channel og Matkanalen? Ja, det ordnar seg heilt sikkert.
Grrrr er i SFO da... Men om jeg kutter ned den turen med et par dager bør jeg rekke det... To dager i SFO med dragen holder vel?
SQ og AC med Plus-billett var ingen problem for de statusløse på fjorårets LHR-galskap Nachspiel på Radisson Blu OSL? Same procedure as last year? Ser at jeg faktisk kan komme meg tilbake til TRD samme dag, men man kan jo ikke bryte potensielle tradisjoner
Det var så innmari god stemning i Plus sist Det skal sies at Plus var betydelig dyrere på ruta mi, men jeg føler at "jeg var ung og trengte poengene" fortsatt duger som unnskyldning...
Forutsatt at det ikke dukker opp noe annet presserende, håper jeg å kunne slå følge med gjengen: Er EBS, så må gjestes inn dersom Plus ikke holder... 10.03: TRD-OSL SK0341 2A OSL-CPH SK1455 3A CPH-LHR SK503 3A LHR-OSL SK810 2A 11.03: OSL-TRD SK362 1A (Foreløpig, blir mulig flyttet til tidligere avgang) Ikke avgjort hvor det blir overnatting, men om det blir en gjeng på OSL, frister det å slå følge. Ellers blir det muligens tog til sentrum...
Det her vert vel nesten for dumt å ikkje vere med på, det kjem vel ein ny countryfestival neste år. OSL-CPH - 1D CPH-LHR - 2C LHR-OSL - 3D Betalte nokon kroner ekstra for å få vanleg plus, slik at han kan kansellerast utover 24 timar.
Hadde vore artigt å reise på tur, men skal frå OSL til BGO veka etter, og tenkte å ta turen innom Gdansk då, som ligg midt mellon OSL og BGO..Men skal sjå om eg har kred heime... Når ein er på tur til LHT, så kan ein jo reise SK1461 og SK755 til Gdansk kl 920 og videre til CPH med SK 756 til kl 950 og lande 11.10 og bli med SK 503 kl 12 til LHR. Blir jo litt ekstra poeng... Tipper det blir 3000 ekstra poeng uten gullbonus?
Eg stemmer for ein nominasjon til resten av forumet, for å ha befria @afirm for heste-(pop)galskapen. #ShaniaTwainPostersFråÅttitalletErIkkjeEinDelAvGalskapen #KviforDukkaNynorskenMinFramIgjenEtterFleireÅrIGløymsla
Jeg liker dette. En liten bisetning i en annen tråd, og plutselig har insideflyer kjøpt halve plus-kabinen på tre fly i mars.
Fristet å hive seg på her, men foreløpig så krasjer datoen med Manchester United - Liverpool :/ Men lov å håpe kampen blir flyttet, dato er ikke bekreftet enda
Må si dette hørtes fristende ut. Potensialet for moro og opparbeiding av ny bonusvisdom er jo enormt for en som er ny i sporten! Er det plass til forumferskinger på turen også?