Neida, men er litt meir attraktivt å få sitje ved sia av @Travellingalf enn ein framand som ikkje har ville gitt seg til kjenne (eg var i 4A på siste strekk).
Jeg har dessverre fått møtekollisjon den lørdagen, og MR/LR til LHR tapte for barnebursdag. Det må legges inn noen aksjer i heimen for å få lov til å dra på egotrip.. Det var veldig gøy forrige gang, så jeg håper det snart er ny tur på tapetet!
Kommer meg heller ikke med på denne, men ønsker å også å se på et alternativ. Skal se om jeg får summet meg til noen forslag.
Så det, litt uggne flytide. Steget før egen tråd; denne varianten til rett over 3500 kunne vært artig:
Den var fin! Hvordan er loungemulighetene på BRU? Og hvilken bookingklasse fikk du? (Mtp opptjening..)
Henholdsvis Z og P så blir bare ca 3000 poeng, fant den på Google flights og nå Ita Matrix (men da til 3683kr). Skal prøve på Swiss også. På BRU er det the Loft som gjelder, helt ok, men et stykke under Heathrow.
Kom ikke opp på Swiss, må vel vis reisebyrå. Er sannsynligvis mulig å dra litt tidligere fra BRU for å få mer tid på FRA.
Noen som skal til AMS og tilbake igjen innen den store dagen? Har noen T-skjorter som vil derifra.....
Det er ikke noe problem! Amy har T-skjortene og hun bor i Amsterdam og kan møte deg hvor som helst i området sentrum. Sender du meg en pm med tlfnr ditt?