Siden du har 20-30 turer i året ville jeg gått for EBG. Da får du jo 25% flere poeng i neste periode som da kanskje vil gjøre at du klarer EBG uten MR.
Jepp, samme som meg. Og nå har jeg funnet ut at takket være en F&F bestilling til Chicago i oktober så er jeg bare noen få tusen poeng unna en ny runde med diamant. Så da blir det enten en MR, eller kjøpe poengene hvis de ikke er mye det er snakk om.
Det er faktisk et veldig godt poeng, at man kanskje burde investere i MR denne gangen for å få gull lettere neste gang Takk for god tilbakemelding.
Helt klart! 25% er jo faktisk merkbart mye Og med tanke på alt du kommer til å spise/drikke i Loungene så går det fort opp i opp.
Er det en ting du gjøre riktig @Misterix så er det å drikke opp kvota til å gjøre t.o.m. EBD lønnsomt for deg
Så når er neste MR til LHR? Skal vi si når du fyller år igjen? Da må vi fly LH er et ultimatum, som bursdags presang(spoiler ALERT) skal jeg få deg inn på Senator med EBG/EBD (om AmEx får ut fingern) min, og da får du kost deg på både FRA som på LHR
Sitter i omtrent samme båt som andre her, trenger ca 7000 poeng før årsskiftet for å bli gull. Blir nok mer reising neste år, så da skal det komme godt med. Amex Elite er ikke aktuell for de 7000. Hvordan får jeg poengene enklest i boks? Base i Tromsø ...
Vi kan jo ta den dagen som utgangspunkt enn så lenge. Sjekket akkurat og dagen havner på en mandag til neste år. Men er jo lenge til enda så har god tid til å planlegge
Bli med på dagstur til GDN. Jeg reiser OSL-CPH-GDN-CPH-OSL på en lørdag. Betalte 2300 kr og får 5624 grunnpoeng som Gull-medlem.
Er det med SAS Plus det tenker jeg. Du må ha bestilt i forbindelse med en kampanje, jeg finner ikke tilsvarende reise for under 3000 NOK før november.
SAS plus, ja. Ingen kampanje såvidt jeg kan huske. Men jeg booket reisen god tid i forveien, men reiser i nov., ja.
Jeg trenger selv ca 13 000 grunnpoeng innen 30. november sånn at jeg for gullkort, men prøver å finne ut en reise rute som kan gi meg maks ut telling. Så spørs det hva man bør kjøpe da. Den reise ruta de er ikke gale med såpass mange poeng