Denne har jeg lest mye om, og lett høyt og lavt etter i helger når jeg kan dra. Noen som vet om det har vært tilbud i helg noen gang? Alt jeg finner ligger jo på typ 22-25K, så omtrent 1 kr/poeng.
Jeg finner bare fine priser når jeg leter litt fremover i tid. Enten MR i løpet av en (slitsom) helg eller en ukes opphold i New York.... Disse to prisene fant jeg på førstre forsøk:
Til helgen er det bursdag, så da blir det OSL-FRA-LHR på lørdag. Litt shopping, champagne og god mat. Gratis overnatting hos bekjente midt i London. Og motsatt tur hjem på søndag. 8000 statuspoeng for 6.074 kr. Ikke verdens beste uttelling poengmessig, men viktig for å beholde EBG.
I perioden 27-29.September tilbyr SAS doble poeng på kjøp med SAS MC. Det betyr vel 50 poeng per 100 kr ? Ideelt for å betale for en miles run. Noen som har planer om bestille miles run i denne perioden og har noen tips ?
Kommer jo helt an på hvor mange poeng du trenger da. Mye poeng har du behov for å hvor skal du reise ut ifra?
Ønsker du variasjon så LHR, HAM OG GDN (stort sett di 3 billigst), LHR for lounge safari, HAM for et par glass på takterassen og GDN for å snu i døra. Mission complete.
Hei I samme båt (fly) som flere her. Noen spørsmål: Hva skal til for at jeg får 20k hos Amex, må jeg beholde kortet i noen måneder, evt kjøpe en flyreise? tidligere har jeg tatt tur til Hong Kong i Plus og snudd i døren, er dette fortsatt mulig?
Flytidene til SAS er heldigvis ikke hemmelige så utreisen er 21:00 på kvelden med ankomst 13:45 lokal tid, hjemreisen er 01:00 i neste døgn med ankomst 07:00.
Så man kan da ta flyet nedover klokken 21:00 fra CPH på en fredag og være tilbake på CPH 06:00 på søndag med andre ord?
Hvilke andre av langrutene til sas funker det på? Har man fri en helg, så er det jo en grei måte å fordrive tiden på..