Ikke vet jeg. Men knall det i hvert fall finnes en lang rute som passer som MR! Og man kan jo like så godt sitte på et fly å spise/drikke en helg i stedet for og gjøre det samme hjemme!
ARN-ORD-CPH burde også fungere fint. Utreise lørdag morgen, ca 10 timer i Chicago og tilbake på CPH søndag ettermiddag.
Men det må bli etter 31 januar. Jeg blir EBD med god margin inneværende år. Kanskje @Eddie47 får lov av mor å være med og
Jeg har allerede booket nok turer til å bli EBD i perioden som startet 1. August. Så da må jeg vente til etter juli 2020, i så fall. Men, vi har jo 1.mai-turen?
Budskapet er mottatt og luftet med beslutningstaker. Mitt «store problem» er at mor har regnet ut at jeg ikke trenger EBD før i 2022 for at hun fortsatt skal ha EBG ... Men det er ikke kommet avslag!
Hvorfor må DUB byttes ut? @anders82 kan du forklare @RoadKing at DUB og HKG ikke er avhengig av hverandre? Du er jo ingeniør og gikk sist på skole av oss ...
Friends & families er her igjen! OSL-GDN via CPH har grei pris igjen. Det gjelder også OSL-HAM via CPH.
Skal T/R NYC i januar (være der noen dager) og tenker å reise Plus for å samle Eurobonus. Den enkleste ruten er jo SAS OSL-EWR. Er det andre ruter som vil være mer optimalt for poengsanking? Prismessig bør turen totalt ligge under 8KNOK.
Beste alternativet er i business med TAP via Lisboa, men da må du opp i 11500,- Usikker på om de har premium eco?
Om du er villig til å legge på 2-3000 kr. kan du potensielt reise i biz med TAP. Da skal du kunne få rundt 20000 ebp for turen. Edit: @WannaBeFrequentFlyer er litt raskere enn meg.
Det hadde jo vært en suveren rute, men siden arbeidsgiver skal betale flyreise så blir dessverre dette i overkant i forhold til policy...