Miles & More kredittkort i Norge?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Jon_Noj, 25. juli 2022.

1. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    794
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg vet ikke og har ikke prøvd, men vanligvis så er det slik at du må handle på de sidene som Cashback er ment for.
    Så er derfor ganske sikker på at man må handle på de Tyske versionene av alle de internasjonale selskapene for å få poeng.
    Som f,eks : expedia.de og amazon.de,osv. Men funker det på Amazon.com så gi beskjed.
    Når jeg handler på f,eks Marriott så holder jeg meg til den du blir linket til på Tysk,men akkuratt der så kan det hende at å bytte språk til EN ikke gjør noe,men better safe than sorry.

Teknolai liker dette
  2. Teknolai

Teknolai EBD

Likes mottatt:
    192
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, jeg forventer også at det kun virker på de tyske sidene. Men bor "på kontinentet" og handler på Amazon.de regelmessig :cool:

FlyMCO liker dette
  3. eisa01

eisa01 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    17
    Bonuspoeng:
    3
    Amazon.com har en stund hatt gratis frakt over $49, nå har Amazon.de også rullet det ut fra 59 EUR. Gjelder ikke alle varer, men nok til at man finner ting

Før hadde Amazon.de flat-rate på frakt på 12 EUR, men de gikk bort i fra dette for noen år siden

Del denne siden