Er 1t og 22m tilstrekkelig på ORD når man ankommer fra SEA med Alaskan og skal videre til CPH med SAS?
Er det noen som vet ca connecting time på JFK hvist man annkommer med sas 15:40,en vanelig tirsdag i jan,og skal videre med delta fra T4. Og må man gjennom secutety på nytt.Når er det "trygt" å ta et delta fly videre. Tar også tips om tilbake-veien,hvist man annkommer med delta på T4 og reiser videre med sas kl 19:00. Vurderer JFK framfor EWR siden sas i 2025 vil være i skyteam,så det blir delta videre fra JFK istedenfor united fra EWR,men vet godt hvordan EWR funker,men vet ikke stort om JFK.
Noen med som har mulighet til å sjekke mct på IST. Ankommer med turkish fra CPH og skal videre med thai til BKK. På forhånd takk.
Ser på en mulig booking, lander 20:55 i Frankfurt fra Oslo og skal videre 21:35 til Hongkong med Lufthansa first class. Skjønner det ikke blir tid til noe first class terminal, men er det innenfor i forholdt til mct?
Ingen praktisk mulighet til å rekke dette. Du må gjennom passkontroll i FRA, og bevege deg over en god distanse i tillegg.
Hei, forsøkte å søke i denne tråden og andre tråder her, men finner ikke MCT på VIE. Noen som kan søke opp hva som er mulig? Er for å benytte VIE-trikset og ankommer fra ZRH og skal videre til CPH.
30 minutter for det meste av internasjonale forbindelser: Code: STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .30 1.00 1.00 .45 OFFLINE .30 1.00 1.00 .45 ** OR * ARE ALL ET-ET II 1.00 CDS N/A - ** ET-ET II 1.00 CDS ** - N/A ET-ET II .30 FLT 100 - 999 - FLT 100 - 999 01OCT22 - INF ET-ET II .30 FLT 2000 - 2999 - FLT 100 - 999 01OCT22 - INF ET-ET II .30 FLT 100 - 999 - FLT 2000 - 2999 01OCT22 - INF ET-ET II .30 FLT 2000 - 2999 - FLT 2000 - 2999 01OCT22 - INF ET-ET II .30 ALL - FLT 8000 - 8999 01OCT22 - INF ET-ET II .30 FLT 8000 - 8999 - ALL 01OCT22 - INF
Takk. Interessant at SAS sitt *A-søk da ikke viser kombinasjonen av segmenter med ~2 timers connection. Kan selvfølgelig være O&D-begrensninger, men tviler på at det gjelder 'alt' av flighter fra ABJ-ADD og videre til AMM. Det er i grunn rart at de har så kort MCT all den tid det er litt avstander og man må gjennom ny sikkerhetskontroll.
Hei, har du mulighet til å sjekke MCT på VIE for meg også innfra ZRH med OS og videre med OS til CPH?
STANDARD.D/D...D/I...I/D...I/I. ONLINE .30 .30 .30 .30 OFFLINE .30 .30 .30 .30 ** OR * ARE ALL OS-OS II .45 CDS BT - EW OS-OS II 1.30 CDS KM - EW OS-OS II .45 CDS OU - EW OS-OS II SUP CDS TP - EW LIS - ALL 27OCT19 - INF OS-OS II 1.30 CDS EW - KM OS-OS II .45 CDS N/A - AI OS-OS II .45 CDS ** - EW OS-OS II .45 CDS N/A - EW OS-OS II .30 CDS BT - N/A OS-OS II .45 CDS EW - ** OS-OS II .45 CDS EW - N/A OS-OS II .50 CDS KM - N/A OS-OS II .30 CDS LG - N/A OS-OS II .30 CDS OU - N/A OS-OS II .25 REGION SCH - REGION SCH 15JUN24 - 15SEP24 OS-OS II SUP FLT 220 - 220 - FLT 25 - 25 31MAR24 - 26OCT24 OS-OS II SUP FLT 430 - 430 - FLT 25 - 25 31MAR24 - 26OCT24 OS-OS II SUP FLT 506 - 506 - FLT 25 - 25 31MAR24 - 26OCT24 OS-OS II SUP FLT 174 - 174 - FLT 87 - 87 31MAR24 - 26OCT24 OS-OS II SUP FLT 184 - 184 - FLT 87 - 87 31MAR24 - 26OCT24 OS-OS II SUP FLT 230 - 230 - FLT 87 - 87 31MAR24 - 26OCT24 OS-OS II SUP FLT 360 - 360 - FLT 87 - 87 31MAR24 - 26OCT24 OS-OS II SUP FLT 570 - 570 - FLT 87 - 87 31MAR24 - 26OCT24
Av nesten helt vilkårlige grunner prøver jeg å kombinere denne: Med SK1474 kl 23:00, slik som jeg har fått til her med en tidligere flight: ExpertFlyer sier MCT er 45 min mellom LO/SK for I/I, eventuelt 50 i noen tilfeller, så kombinasjonen skulle være mulig. Er MCT egentlig høyere eller er det noe annet ikke ser?
Finner da denne kombinasjonen på sas.no på samme dato som den andre bestillingen din. Om du ikke finner på en annen dato selv om hver enkelt flight har ledige plasser så kan det være pga. begrenset tilgjengelighet mellom SAS og LOT til å selge hverandres billetter. Mulig det fortsatt er mulig å kjøpe via f.eks. Berg Hansen i så tilfelle.
Takk! Hadde ikke tenkt å søke på SAS har prøvd Egencia og Google Flights, men ingen hell. Da virker det som det er billettregler og ikke MCT som er hindringen. Prøver egentlig å se om det går å sette samme. KRK-WAW-CPH-OSL.
Noen som har mulighet for å sjekke MCT på DFW innkommende domestic med AA og ut internasjonalt med BA? Hadde en time og er nå nede i 40 min, og ønsker å bytte til et tidligere innkommende fly for god tid i First Dining.
Står på trappene til en reise fra Trondheim til Mumbai om noen uker. TRD-BOM er rimelig grei med KLM via AMS, rundt 3 timer på AMS. På retur viser det seg at morgenavgangen AMS-TRD har forsvunnet når man går inn i vinterplan rundt midten av oktober, slik at første direkteavgang opp til Trondheim først er 14:20, med dertil transfer på 6:30. Alternativet er å reise via enten OSL eller CPH fra enten AMS eller CDG hvor transfer er ca. 2:00 på både AMS og CDG. Det er 10 år siden jeg var utenfor Schengen på AMS, og CDG har jeg ikke vært på siden 1991. Så er litt usikker på om jeg skal safe med 6:30 transfer eller om man skal forsøke å komme seg litt raskere hjem, med fare for å miste connection... Begge alternativ skal være innenfor MCT, men hva er erfaringen til folk med tanke på ankomst fra Asia og avgang internt Schengen siste tiden for AMS og CDG? Ligger det an til en stressende connection?