Samme gjelder faktisk SAS FT på CPH også, sånn hvis du lurte @jgroneng, hvor mange timer har du i HKG forresten?
Flyturen er det ikke mye å skrive om. Droppet mat og fant soveposisjonen ganske raskt. Med regnvær så frister det allverden å traske down town, så vi får se. Anyway det er jo frokost/lunsjtid
Var ikke noe slåssing å bedrive i sentrum, så da blir det lounge i stedet. Dusj må til, og Singapore har en bra tjeneste her. Veldig bra utvalg av mat, ble mett ja. Flere ganger. (Priority Pass lounge) Thai er greit nok, men knapt det. Tror jeg skal bevege meg til Amex-loungen, for en skikkelige drink.
Altså.. Vegard og jeg dempet gemyttene, stort uten fysisk makt, ergo ikke rart det var rolig og fredelig i byen i dag.
Bardisken på Amex loungen er absolutt noe av de bedre, hadde de bare kunne har litt bedre stoler/sittegrupper ...
Sikkert trøtt etter Ozone-lunsjen, eller var det dere som var der? Bra du holder crewet busy med doble forretter og avanserte cocktails.
Trivelig å hilse på @jgroneng i United-loungen. Han og @vegardg har det sikkert fint der framme. Litt surt at diamanter ikke får CU når hele minikabinen rett foran oss her i SAS Pussy er ledig, men slikt vokser man sikkert på som menneske.