Hei, Jeg bestilte en CT-billett for fruen og meg T/R Miami i SAS Plus for 80 000 eurobonuspoeng. Planen var å ha dette som utgangspunkt og eventuelt følge meg på nye business-billetter på strekningen. Her om dagen, dukket det opp en passende kombinasjon som gjorde at det var mulig med en vei i business og retur med SAS Plus. Endret derfor billetten, men i stedet for å bli trukket totalt 100 000 for dette, så ble jeg trukket 80 000 ekstra, som gjør at turen kom på 160 000 poeng. Har dermed «mistet» 60 000 poeng. Snakket med 2 kundebehandlere fra SAS, og han ene kundebehandleren skulle tilbakeføre det overskytende, men det ble ikke gjort. Han andre jeg snakket med mente at dette var riktig. Har noen opplevd det samme og er dette riktig? Eller bør det være mulig å få ordnet opp i dette? Takker for all mulig hjelp.
Her er du trukket feil. Ta kontakt til det er løst. Har du status så anbefaler jeg og sende mail til EBG eller EBD support.
Takk for svar. Jeg trodde også at dette var riktig, men de var veldig vanskelig når jeg tok kontakt. Ja, «passende kombinasjon» å få ordnet en T/R Oslo-Miami i business med SAS.
Riktig pris er 90000 poeng, altså skal du ha 70000 igjen fra SAS. (40000 i Plus + 50000 i business) * 2 personer / 2 pga CT. Om de ikke er lydhøre via telefon er det bare å legge på, vente 2 min og ringe på nytt for å snakke med noen andre. Eventuelt kan du ta kontakt med gull- eller diamantmail om du har det, de som svarer der har gjerne litt mer kompetanse.