Hei Eg ser at ein får trumfpoeng ved å bestille t.d. Talkmoreabb. Me har tre abb gjennom ice på ungane, og ynskjer å byta for kun to av dei, for yngstemann er under 13 og har derfor gratis mobillabb i ice. Sidan det er eg som står som kunde, og dei er under meg, reknar eg med at det kun tel som eitt abb eller? Eg bør kanskje ta ein unge på kvar av oss to vaksne i Talkmore for å få trumf på begge? Og, kor lenge må eg vente før eg får trumf ved å byte tilbake til Ice? Sidan minstemann aldri avsluttar sitt abb, vert eg antakeleg ståande som kunde der, slik at det vert kun trumf på den eine som kjem tilbake viss me tek det gjennom mann min. Er det nokon som har prøvd og veit korleis det fungerer?
Alle abb jeg nå har hos Ice er under meg, og har fått Trumf på alle. Eneste jeg gjorde var å registrere ett om gangen.
Ser at du også kan få Trumf-poeng via ViaTrumf på å skifte til Telia og Talkmore. Noen som kjenner til bindingstid og har testet å bytte mellom ICE, Telia og Talkmore når bindingstiden opphører ?
Ingen bindingstid som er oppgitt noe sted jeg har lest. Men det kan nok lønne seg å ha betalt en rekning og fått poengene inn på viatrumfoversikten før en shopper videre.....
Bestilte et Talkmore-abonnement 01.08.2019 for bruk en drøy ukes tid av gjester på besøk fra utlandet. Fritt 0,5GB abonnement + 10GB velkomstgave - kr 149 per mnd. Avbestilte abonnementet 28.08.2019. Fikk faktura 01.09.2019 for en måned (kr. 149) med forfall 15.09.2019. ViaTrumf-bonus på kr. 245 ble bekreftet i helgen og tikket inn på konto idag.