Vi kan da ikke la denne muligheten gå fra oss folkens?! Jeg har nå vipset over en slant til og håper andre her inne også vil være med å bidra til at vi får logoen på bilen. Og nå kom jeg akkurat på at jeg glemte å merke overføringen "insideflyer". Jaja, dere får se etter noen innkommende kroner fra meg @Anders88
Helt konge dere, blir bra viss dette går i boks. Det blir i såfall utallige instagram bilder hvor en kan se insideflyer logoen samt video fra turen. Tenker også å hive insideflyer "remove before flight" nøkkelring på bilnøklene.
Kikket litt på sidene her og kjenner at jeg begynner å bli smålig grønn i misunnelse her: D 23 land! 17 av disse mangler jeg å geocache i.. Da hadde jeg passert 50 ... grrrrrrrrrrrrr.... Har dere plass til en i takboksen kanskje?
Jeg er 99.9% sikker på at IF skal klare å dekke det som gjenstår og skaffe dekaler.. (Håper ikke @tommy777 skyter meg nå siden jeg bruker hans penger)
En liten opptelling i dag viser at vi faktisk er knappe 100kr fra målet om 5000kr. En liten donasjon til nå og logoen er spikret på bilen og nettsiden. Tenker dette må være i boks innen en ukes tid for at vi skal klare å organisere alt. Vi setter utrolig stor pris på all støtten fra dette forumet. VIPS: 87706
Det var bra du fikk poengtert dette og lagd litt ekstra god stemning. Siste hundrelappen på plass gutter.
Tusen takk Henrik da er vi i mål @tommy777 er det mulig å få tilsendt insideflyer logoen i full oppløsning etc ?
Laget Misplaced Vikings holder hva de lover. InsideFlyer har fått hele 3 logoer på bilen. På hver side + en bak. Det er enda en del ting vi mangler til turen, sjekk gjerne ut sponsor.me/misplacedvikings for å se hvordan du kan hjelpe til, eller muligens du bare vil at vi skal sende deg et postkort fra en fjern landsdel.