Moskva-tråden

Tråd i 'Reisemål' startet av AndersB, 22. okt 2013.

  1. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Har du vært i Moskva? Del dine reisetips med oss her.

    Skal du til Moskva? Spør om det du lurer på her, kanskje noen kan svare

    Bonusfebers omreisende hotell-tester har tatt turen til Moskva og rapporterer hjem fra Radisson Blu Belorusskaya hvert øyeblikk. Artikkelen er på vei via Telex og kan leses 23. oktober her: http://bonusfeber.no/radisson-blu-belorusskaya-moskva/
     
    Fnate liker dette
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Du tror du fleiper, ikke sant, men de bruker faktisk Telex her borte når jeg skal ha visum.
     
  3. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Mitt stamhotell med perfekt beliggenhet er Park Hyatt. Har alltid fått suite som diamond, selv på points stays. Sist ble jeg oppgradert fra en standard suite med 1 fl velkomst vin til en gigantisk bruk rollerbalde suite med 3 fl velkomst vin:)

    Det var grunnet vannlekkasje på soverommet så vi måtte flytte på natta den første av 4. Da de spurte senere hva de kunne gjøre for the inconvenince over en barregning med en manager svarte jeg airport transfer! Skulle ut fra DME før flytoget gikk så jeg sparte vel 150$ nesten i taxi.

    Ellers er IC på tverskaya også respektabelt, spesielt med corp rate og RA benefits. Og mye bra museeer, gallerier, klubber osv.
     
  4. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    IC på Tverskaya er vel forholdsvis nytt. Så fresht ut da jeg stod 30 min i bilkø utenfor.
     
  5. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Yes, åpnet vel i fjor. Ligger også nærmere flytogstasjonen fra SVO, dvs litt lenger ut fra Kreml.
     
  6. Anna Johansen

    Anna Johansen Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    1
    Vi hadde bryllupsnatt i suite på Ritz Carlton i Moskva. Fint hotell, nice bar på toppen.
     
    milehigh liker dette
  7. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    En veldig bra sushi bar der også.
     

Del denne siden