Heihei, prøver meg på ett minireisebrev for helgens MR til HKG. Reisen er booket med SK C, så bør bli en OK tur. Vet jo det er skrevet flere rapporter fra SK C og HKG men gir det ett forsøk. Håpet wifi funker greit på turen så det blir litt oppdateringer underveis Starter forsiktig med en Rignes på innenlandsloungen:
Etter reminderen om at det ikke er bobler på innenriks bar det fort over til gullstua på utland. Litt skuffet over at Jaume Serra er byttet ut, men boblene sklir ned de. Ellers verdt å merke at matutvalget var betydelig bedre på innland en utland, men det er ikke akkurat interesse for foring som blir fokus på denne turen
Priority boarding funket sånn passe, det var tenkt gjennomført men de glemte å skifte fra «Please Wait» til «Boarding» så jeg kom litt bak i køen men klarte å lure inn kofferten noen rader bak. LN-RGG som tar oss til STO, dermed ikke noe wifi montert enda(beklager snap bildet) Sete 2C funker fint for å bestå knyttnevetesten:
Helt OK flight til STO, reinsdyr på rulla. Misfornøyde yankees siden det var tomt for Cola Zero fra rad 2 og ingen is.
Ble desverre ikke noe tid for besøk på gullstua på STO, men sitter nå å blomstrer på gate F65 etter en litt for lang kø i passkontrollen.
Vel ombord og sjampis servert for andre gang. Må si kittet er triste saker. Har heldigvis med en LH F pysj så klarer meg fint. LN-RKS som tar oss til HKG Insideflyer taggen er selvsagt med på tur:
Virker som om vi er på vei igjen nå, tekniker har forlatt flyet og broen er tatt vekk. Herr kapitan meldte at vi bare trengte en traktor for å dytte oss fra gate. Knappe 50 min delay ser det ut for. Ble ingen ekstrarunde med sjampis da, litt skuffende
Synd med forsinkelsen, men så lenge væskebalansen blir ivaretatt resten av turen, så blir da dette bra. God tur!
God tur til den fineste skyline i Asia. Hong Kong blir en aldri lei av. Det ser en jo også tydelig på Hong Kong tråden på dette forumet. Skal selv teste SAS i C senere i høst på samme rute. Jo flere bilder du legger ut desto bedre. Håper du skal bo bra