Mye ledige bonusseter på Lufthana First Class til LAX og SFO

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Henning, 22. april 2015.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Du blir kun hentet dersom du flyr LH/OS/LX metall. Du kommer heller ikke inn i First terminalen dersom du kommer inn med LH F og skal videre med SK (monkey)"biz" siden du kun kan forlate F terminalen med bil y
     
  2. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Og jeg skal vel egentlig holde kjeft siden jeg klarte å quote feil person ;) beklager
     
    SASDC8 liker dette
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,227
    Bonuspoeng:
    293
    he-he, jeg synes det er veldig fint at du spør for det er nok flere enn du her inne som kunne ha tenkt seg ett 100 % svar på dette :)
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen problem, slik som LH endrer reglene, er det ofte mye forvirringer. Codeshare er ekskludert og du blir satt på bussen sammen med resten av taperne.

    For å bli hentet i MUC eller FRA etter ankomst, må du ankomme en bussgate med LH/OS/LX metall, codeshare teller ikke. End of story. Jeg trenger ikke fortelle deg hvordan du finner ut om flighten er codeshare eller ikke ;)

    En annen ting: på returen får du ikke tilgang til First terminalen i Frankfurt dersom du ikke reiser videre med LH/OS/LX siden ingen forlater First terminalen til beins og Lufthansa bringer KUN til eget metall. Du får derimot tilgang til First loungen dersom du reiser med annet rask.

    Så pass på at du booker LH over hele fjøla for maks moro
     
    Last edited: 26. mai 2015
  5. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Vet ikke hvor jeg skulle legge dette...så jeg gjør det her. Finnes det ikke en tråd for ledige first seter tro? Finner den ikke...

    Uansett, lette litt tilfeldig rundt, og fant to First seter med LH MUC-YUL den 10 oktober...på LH474. Vet ikke om dette er ghost inventory siden det er så langt frem...funnet på AC Aeroplan. Noen som vil prøve? Starten av høstferien, så det passer sikkert noen. :)
     
  6. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    927
    Likes mottatt:
    2,076
    Bonuspoeng:
    93
    Åh, tråd-gjennoppstandelse.... Ble så ivrig at jeg nesten fikk hjertefeil her over muligheten til å sikre meg en SFO First class med LH til i sommer

    Jaja, drømmen er fortsatt å finne First LH Award til i høst til SYD eller AKL via SIN i A380. Ut fra FRA selvsagt slik at jeg kan ta et bad i First loungen
     
    Jørgen liker dette
  7. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Klarte å booke litt MUC-HKG i LH C-class, hvor F8 er availibilty ut på en torsdag i april.
    Fikk nye SK-bussen hjem med midt-setene på rad 1- ellers 2 bonus-netter på Shangri-La Kowloon, brukbar helg, venter bare på release av LH-F !
     
  8. tadagast

    tadagast Medlem

    Innlegg:
    107
    Likes mottatt:
    182
    Bonuspoeng:
    43
    Er i San Francisco no etter å ha booka first class med LH på nettopp denne dealen i april. CT og 150000 poeng vil eg seie eg har fått bra valuta for. Vi reiser tilbake laurdag, også da med 380 firstclass LH. Når været i tillegg er 20 grader og strålande sol kan ikkje det bli bedre
     
    rkvalvaa, afirm, Edin and 8 others like this.
  9. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    N
    Nice! Post gjerne noen bilder :)
    Og god tur!
     

Del denne siden