Nå er det mandag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av KatManDu, 15. febr 2016.

  1. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter her på Kjevik og venter på boarding til Amsterdam og Berlin. Og der skal det lages film som studieprosjekt. Det blir forhåpentligvis litt tid til andre aktiviteter også og Rimowa-jakt.

    Ha en fin dag der du er, kaffe anbefales :)
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon!
    Svårt att tro att jag kom från BKK igår med tanke på hur uppegående jag känner mig. Den här veckan är det full fart framåt inför flytten till Göteborg på fredag och nytt jobb nästa vecka. Idag kommer mäklaren som skall sälja min lägenhet så det blir till att städa fort som f-n då det ser ut som ett bombnedslag här. Målet blir att komma ut levande på andra sidan. :) Ha en mindre stressfylld måndag!
     
    KatManDu liker dette
  3. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen!

    God start på mandagen med mail fra OptionTown om at jeg er blitt sparket opp til SAS Plus på flyet ned til Oslo, helt perfekt siden det er en morgenavgang på den ugudelige tiden 07:10, da hjelper det med rask oppfrisking i loungen etterfulgt av frokost i balja.

    Ha en fin mandag!
     
  4. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Heisann! Da var det mandag igjen.. :) Var tydeligvis ingen god søndag i går siden ingen startet en tråd på det? ;) Jeg skulle egentlig ha dratt hjem fra London i dag med SK802, men fikk byttet til SK806 igår takket være Optiontown.. Var også så heldig å havne ved siden av en EBD/EBP. Jeg antar at han hadde den statusen i hvert fall.. Midtsetet var blokkert og flyet var så fullt at det kun var 3 seter ledig i Plus (6 rader). Passet veldig bra at "mitt" midtsete var et av de.. :)

    Vel vel.. Ha en fin mandag og en forhåpentligvis god uke! :)
     
  5. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag!
    Kveldsfly til TRD i dag, retur på torsdag. OT gikk inn begge veier.
    Blir godt å stikke fra kulda et par dager. -18 her i dag.
     
    Last edited: 15. febr 2016
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Iskald start på dagen i dag. Minus 7 grader her sør. Vil ha tilbake våren asap!!

    Kom hjem fra det tyske i går etter en laaaaaaang reise med 3 legg. Men skal ikke klage. Alt var i Plus og hadde ledig sete ved min side på alle 3. Men man er jo alltid trøtt på hjemreise, og da skal den gjerne være så kort som mulig. Ja, ikke for å klage altså....

    I dag startet jeg med å hente bilen på verksted og nå er det kontorjobb resten av dagen. Innendørs heldigvis. Ingen planer for kvelden, og det er jo fint når man har vært borte noen dager.

    Fortsatt god mandag ønskes.
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God mandag fra Oslo! Startet dagen med 13 blå og syntes jeg tok med meg kulden inn på jobben siden jeg sitter og småfryser litt her. Satser på at det blir varmere utover dagen.
    Stille og rolig på kontoret i dag og ingen møter i dag, så da får en tid til å lage klar en presentasjon til fredagen. Og siden jeg er på reise til Køben onsdag og torsdag, er det greit å få det unnagjort.
    Ha en fin en!
     
  8. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra SK4760. Noen minutter sen fra MUC men regner med vi er noenlunde på rute ved landing. 1 time connection på OSL og er glad vi slipper å plukke opp bagasjen.
    Får vel komme seg noenlunde i vater igjen i kveld etter 4 dager i Østerrike med tilhørende festligheter.....les after-ski :)
    Ha en bra mandag :):):)
     
  9. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim, her laver snøen ned. Nå begynner det å bli på tide med vår.
    Bare tre dager igjen til min første tur til Hong Kong. Gleder med veldig, etter å ha lest så mye positivt om byen her inne.
    Og siden denne tråden var veldig preget av Optiontown, så håper jeg den slår til på min reise også.

    Ha en fin en :)
     
    LN-FHU and RoadKing like this.
  10. Larata

    Larata Senior Medlem

    Innlegg:
    517
    Likes mottatt:
    1,506
    Bonuspoeng:
    93
    Sitter med beina på bordet og ser på fruen som pakker koffert. På tur med kidsa til junaiten i morgen i Go! Viktig at alle hjemme får oppleve samme lidelsene som meg:cool:
     
    LN-FHU, RoadKing and Kjakan like this.

Del denne siden