Når åpner SAS innenriks lounge OSL på lørdager?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av benair, 02. febr 2018.

  1. benair

    benair Medlem

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    219
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg skal fly til London kl 0750 i morgen lørdag, (og tilbake søndag... hele formålet er å hamstre litt poeng).
    Jeg innbiller meg at jeg har tenkt å springe litt på treningsrommet på innenriks loungen før jeg reiser, men klarer ikke å finne ut når loungen åpner.

    (Disclaimer: Jeg tar ikke imot veddemål på hvorvidt jeg faktisk kommer til å gidde å trene når jeg først er der...)

    Ben
     
    NoLimit liker dette
  2. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Var det ikke én time før første avgang da? Mener det i hvert fall er 06 på hverdagene.

    Åpner: Omtrent 60 minutter før den første planlagte SAS-avgangen*
    Stenger: Omtrent 30 minutter før den siste planlagte SAS-avgangen*
    * Åpningstidene kan variere avhengig av lokale kontrakter og våre tidsplaner for sommer, vinter og høytider, som påske, jul og nyttår.

    Siden første avgang i morgen innenriks er 08:40, så er jeg redd for at den ikke åpner før 07:40..
     
  3. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,840
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Den åpner 05.00. Var innom en lørdag før jul og så kø utenfor OSL loungen som tydeligvis ikke åpner før 05.30.
     
  4. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Det er utenriksloungen. Treningssenteret er innenriks.
     
  5. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    377
    Likes mottatt:
    314
    Bonuspoeng:
    63
    Åpner nok ikke 0530 på lørdager nei... Jeg var utfor loungen like før jul i 0600 tiden, og da var det stengt... Så da ruslet jeg bare bort til utenriksloungen.
     
  6. HeRo

    HeRo EBD

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Vet ikke når den åpner, men husk å scanne bordigpasset før du går inn døren til treningssenteret. Føler at det er få som benytter seg av dette tilbudet, og jeg er redd det blir lagt ned om det ikke er tilstrekkelig med brukere. Eneste måten de greier å registrere hvor mange som faktisk bruker fasilitetene, tror jeg er ved at folk bruker scanneren på utsiden av treningssenteret. Bra tiltak for oss som flyr ukentlig og liker å trene.
     
    kaijoar and benair like this.
  7. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,394
    Bonuspoeng:
    183
    I morgon opnar loungen ca 06:50. Fyrste innanlands flight er til AES 07:50. Så eg er redd det blir ei kort treningsøkt. :)

    Edit: Beklagar, her var det visst berre vas...
     
    Last edited: 02. febr 2018
  8. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Den går med Norwegian, tviler på at SAS åpner loungen sin for det.
     
    Stuttfeiten and Travellingalf like this.
  9. benair

    benair Medlem

    Innlegg:
    136
    Likes mottatt:
    219
    Bonuspoeng:
    43
    Da lover jeg at jeg uansett skal scanne boardingkortet, så har jeg gjort en liten innsats...
     
  10. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,394
    Bonuspoeng:
    183
    I stand corrected. :) Eg var brennsikker på at eg las DY 07:45 eit eller anna og SK 07:50 til AES. Også eg som er edru som ein prest...
     
  11. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Kult nok at det er treningsstudio der, men det er enormt mye sløst plass i den nye loungen, hver torsdag er det stappfullt.. og har de sluttet å servere pølser? To torsdager på rad har jeg blitt stående pølseløs :(
     
    RoadKing and NoLimit like this.
  12. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD, Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,228
    Likes mottatt:
    1,347
    Bonuspoeng:
    113
    Stappfullt på fredag ettermiddag og... :(;)
     
  13. HeRo

    HeRo EBD

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg er fullstendig klar over at loungen er overbefolket på torsdager, og andre dager. Derfor er treningssenteret en fantastisk plass. Ikke for mye folk, og et godt tilbud, som jeg dessverre er redd skal tape plass for pølser og "lettøl". Ikke det at jeg er imot pølser og øl, men har inntrykk av at pølsene tar slutt i løpet av ca 3 timer. Så er det tilbake til Quinoa og bønner
     
  14. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Godt mulig det er et bra tilbud, men også håpløst å lage en lounge uten tilstrekkelig itteplass til alle gjestene som kommer.
    Forstår at det i ny og be er mye folk, men det er jo hver eneste uke ikke nok plass til alle...
     
  15. HeRo

    HeRo EBD

    Innlegg:
    5
    Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    3
    Vil ikke begi meg ut på en for stor diskusjon om SAS sine arealprioriteringer med deg @Are, da jeg har stor respekt for din kunnskap her inne på forumet. Men med SAS sin policy på status, "gibortkort" og periodevis sølvtilgang, tror jeg nesten ikke Gardermoen er stor nok til å lage en longe som vil være romslig I Gullstua er det riktig nok endel bedre...
     
    RoadKing liker dette
  16. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Godt poeng.
    Utenriks er vel omtrent så stor som behovet dikterer.
    Jeg synes forsåvidt det er kult at det gjøres litt forskjellig med loungene , men det er jo litt unødvendig at det skal være en avararscanner og spillvegg full av diverse pcer hvorav ingenting brukes i nevneverdig grad.
    Vet ikke hvor mange som bruker treningsstudio, men liker forsåvidt tanken. Spørsmålet er om ikke sats kanskje burde fått sitt eget lokale og bygget et litt større studio.. :)
     
    RoadKing and NoLimit like this.
  17. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Treningsstudioet er komplett idiotisk sløsing av plass for å være hipp for et mikroskopisk mindretall.
    I mellomtiden sliter de øvrige 99,5% med å finne sitteplass.
     
    NoLimit, Misterix and NilsernNilsen like this.

Del denne siden