Du verden ... en doktor på tur ... pass på å nyte hele veien! Det er din oppgave å sørge for at sjefen synes dette blir fremtidens reisestandard.
Vel vel SAS ikke mye å skryte av(blir litt semi live rapportering og svarer alle ved ankomst i Japan) Sov for det meste med Bose på plass, var et Wi-Fi-løs flight Underholding
I all skryt er CDG en flyplass en vanskelig kan falle for! Prøvde oss på LH lounge nei ingen tilgang pga avgang ifra annen gate. Heldigvis hadde vi FASTTRACK med over 500 mennesker i kø på vanlig track tok vår track Ca 27 min til ferdig klarert securty. Etter all svette og tårer fant vi *A F- loungen
Da begynner moroa kl 1200 Paris tid Dagen første bobler ahhhhhh PS hvor får jeg en skikkelig first class ticket
Menyen på plass for de som liker dette. Usedvanlig gjestfrihet, med egen flyvertinne, champagne ifra Frankrike så er det å slå seg løs på Dom P når A380 er i lufta!!! For en opplevelse... utenom jordisk oppvartning for en stusselig kar som vant til Biz i Qatar airways som kongelig og nå helt nye høyder. Dette kan en bli vant med, med bakteppe at det blir umulig å fly Øko long haul og det kun etter entre i flyet!!! Gleder meg til maten Dom P. Og bakke service på BKK. Snart avgang
Usikker på om Thai CC (eller SAS CC, for den saks skyld) har sett Donald-lesende passasjer(er) drikke champagne før, men hvorfor ikke. Du kan jo tilfeldig nevne at du leser deg opp innen pediatri . Ser at planleggingen har vært god, at kandidaten er spent, og at alle IF-sensorene har skjerpet blikk! I tillegg til alle F- opplevelsene er jeg rimelig trygg på at dere vil trives godt i Japan også. Riktig god tur ønskes!