Når Adam og Eva tar første bit av Eple på jomfru turen i TG F Japan del 1

Tråd i 'Reisebrev' startet av drsyk, 01. juli 2019.

  1. SayWhat

    SayWhat Senior Medlem

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,454
    Bonuspoeng:
    93
    Vel det er Thai'ene sin kultur så det må du egentlig spør dei innfødte om. :confused:

    Vist du Wai`er tilbake framstår du i praksis som dum turist som ikkje har ein peiling på korleis du skal oppføre deg i landet. Kanske ikkje heilt looken ein vil gå for som ein sofistikert F reisede globetrotter Hr. Dr?

    Tenk på det som hos Britene eller Amerikanerne kor alle blir Sir i møte med div kundservice.
     
    Last edited: 28. okt 2019
  2. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Du har et poeng, skal slutte å Wai`e på TG (om de ikke går konk da riktignok) og bare virke som en "arrogant bastard" :rolleyes:
     
    SayWhat liker dette
  3. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde ikke prøvd Kobe før, men måtte teste 911 etter dine beskrivelser og kommer derifra akkurat nå! Jeg må bare si meg 100% enig med deg! Det finnes rett og slett ikke fornuftige ord for å beskrive dette kjøttstykket... Jeg har brukt uttrykket «smelter på tunga» før, men dette omdefinerte meningen med uttrykket
     
    drsyk, holmen, Finnks and 1 other person like this.
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Tusen takk for at du minnet meg på denne opplevelse, hadde nesten glemt min egen beskrivelse av mesterverket, og tro meg alt kom tilbake når en satt og leste mitt innlegg. Pussig tanke, men er det flere som leser sine tidligere reisebrev?

    Fikk plutselig lyst å reise tilbake til Japan(Hadde det bare ikke vært så langt unna):rolleyes:

    Håper flere tar turen innom og forsøker seg på et stykke autentisk Kobe biff, full av smak, opplevelse og kjærlighet:)
     
  5. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,901
    Likes mottatt:
    57,543
    Bonuspoeng:
    293
    Det har hendt, og noen ganger er det nesten vanskelig å kjenne igjen sin egen tekst. LItt moro da.
     
    drsyk and indahla like this.
  6. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Hehe, jeg husket ditt svært entusiastiske reisebrev og da vi skulle reise til Tokyo selv så tenkte jeg at her måtte det være noen gode tips, og det var det jo. Takk for det! :)
     
    drsyk liker dette
  7. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, det er det =)
     
    Avixlo and drsyk like this.

Del denne siden