Noen som har hørt noe? Ingen info i det hele tatt på osl.no eller hos Select Service Partner som driver loungen.
Presse sjefen til SAS sa i går at alle lounge i scandinavia vil fortsatt være stengt inntil videre mens resten av Europa har åpnet opp, da vil OSL loungen sikkert også være nede inntil videre. Nå gjelder det å spare penger for de alle sammen.
Litt mer optimistisk her, har tro på at OSL Loungen åpner ganske snart nå som det et lov med buffet igjen. Var aktivitet der inne i går, om det er forberedelser til åpning eller ikke vet jeg ikke.
La oss slå litt kaldt vatn i blodet. At der var aktivitet kan ganske enkelt bety at der var folk for å hente lysrør som det er bruk for andre plassar. Edit: sjølvmoderering.
Artig vinkling .. kanskje det bare var utbytting av plastsugerør til papp, slik at vi også der klimakompensering av flygninger ...
Takk, nettopp den typen hands-on svar jeg håpet på SAS holder stengt. De bruker dette og pluss-kutt som sparetiltak. Men det var altså OSL loungen jeg spurte om I motsetning til SAS-bolaget, så tjener jo SSP penger ved å holde lounge åpen. Betaling fra flyselskap (BA feks), banker (DNB og Danske feks) og personlig betaling for inngang er jo hva de tjener på, og det kommer fint lite inntekter dersom døren er låst... Jeg er betinget optimist for avreisen min lørdag, og skal melde hit når jeg har vært der oppe (evt måttet snu foran løst dør...)
De oppgir ikke tlfnr noe sted, har lett tidligere også. Med mindre noen her sitter på en intern-tlfliste for OSL?
SSP Norge: https://www.foodtravelexperts.com/international/our-markets/continental-europe/norway/no/ Telefonnummer til noen steder på OSL: https://ekstranett.avinor.no/osl/verktoy/telefonliste/
Har du hastverk med å komme deg i loungen? De åpner vel når de ser det blir mer trafikk. Sikkert ikke før etter sommerferien
Hastverk? Ja. Flyr såpass mye at jeg liker det lille fri-rommet vekk fra de travle delene av OSL. Du kan gjerne mene at det ikke er noe poeng med en lounge, men da er vi uenige
.... Fasit: stengte dører idag kl 1230 Lappen på døren sier i korte trekk "stengt på ubestemt tid, gleder oss til å se deg senere" (Selvsagt samme opplegg hos SAS også, om noen skulle lure )
Når det gjelder SAS så har de ikke penger til å holde åpen loungene! Det samme gjelder servering og Fast Track ... De kan skylde på hva de vil for meg men det er et sparetiltak! Til å begynne meg var det helt sikkert et tiltak for å redusere smittefare, så de stengte nok ned pga Corona, så ble dette mer langvarig og inntektene uteble/uteblir ....