Står under 26år hos SAS. https://www.sas.no/tilbud-og-priser/priser/ungdomsbilletter/ Kjøpte derfor billett til tolvåringen. På flyet leste jeg følgende. 15-26 år? Går billett kategoriene som følgende: 0-23mnd Infant 2-11år Barn 12-14år Voksen 15-26 ungdom 27og opp voksen Eller hva menes med Or the parent of a young person. Kan jeg også kjøpe ungdomsbilletter? Artikkelen er fra mars utgaven, med komiske Eivind Roald som forfatter.
Virket rimeligere det, regner også med at de mener at jeg kan kjøpe ungdomsbilletter til han, helt elendig skrevet dette, men Eivind er kjent for det.
Du kan rive ut artikkelen og laminert den. Og om du klarer å bestille billettene så er det bare å reise i god tro og vise til artikkelen om du får problem
haha.. Han som kommer med laminert kopi av en skrivefeil er i alle fall den siste som handler i god tro
Det er litt kjipt når man skal reise en voksen og ungdom sammen, da må man gjøre to forskjellige bestillinger.
Hva skjer om man kjøper ungdomsbillett som 26åring, man har tydeligvis misforstått aldersgrensen. Oppdager de dette på flyplassen og hva er evt konsekvensene?
I mitt siste år som ungdom i fjor, ble jeg sjekket med leg i 9/10 tilfeller ved gate. Så min erfaring er at det er heller unntaket at skranken ikke sjekker.
Det siste roper de opp 8/10 ganger på både wf og sk er min erfaring. De som ikke gikk opp og viste legg fikk rødt lys ved boarding og måtte vise legg da