SAS sier jo selv at de har hatt oppstartsproblemer med denne tjenesten, så det er selvsagt håp om at dette bedrer seg, men jobben de er satt til å gjøre er ikke så veldig komplisert, så skulle ikke tro det var så vanskelig å utføre en konsekvent og korrekt kundebehandling. At de er frekke, sukker, legger på osv er uansett ikke akseptabelt - innkjøringsvansker eller ei.
Jeg har ringt tre ulike ganger nå på ulike dager for å endre to siste strekk med SAS på en CT-booking. Sas.no wide open, Award Fares wide open (9+). CT: Nei..og har fått de merkeligste forklaringer på hvorfor. Dagens kundebehandler kunne fortelle meg at det ikke gikk an å endre CT-booking etter 28.02. Da jeg spurte hvorfor det sto på SAS sine sider at en kunne svarte han "Ja, men det gjälder bare flygningar för 31.mai"....tviler sterkt på at det er tilfelle. VM i lystløgnere der på svensk CT-service altså
Minner meg om gode gamle dagers waste of time med US airways agents. Men da var det iallfall en del F... og få.
Har vert i telefon med noen svensker før og jeg satt igjen med hakeslepp over hvor fattig kundeservicen var, husker ikke nøyaktig hvorfor jeg ringte, men innsatsen fra hun i andre enden var skremmende dårlig.
Har vært ut for det samme. Måtte booke siste strekk hjem fra OSL på sas.no selv. Men da jeg i dag skulle endre resten av den reisen var det null stress, enda den reisen er basert på en CT fra 2019. Bare ga de nye datoene jeg ville ha og så var det i orden. Det ble jeg satt ut av. Fikk i tillegg frigitt poengene som gikk med på den egne bookingen. 5 stjerner der.
Ah...US Airways of Divident Miles. Det var tider det Helt fantastiske lotto-bookinger der siden agentene ikke ante noe om Asia i det hele tatt. Så jo ut som veldig korte avstander for dem...på kartet da
Ring direkte til det danske nummeret. Dei yt uendelig mykje betre service enn smørgåssmafiaen på feil side av svenskegrensa.
Jeg traff på samme sure svensken i dag. La på, ringte opp igjen og fikk en som var hakket bedre. De virket stresset i dag..