Nettavisen - Norwegian-sjokk: Mye dyrere billett i appen

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av HaraldOslo, 07. juli 2026 kl 14:54.

1. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,929
    Bonuspoeng:
    113
    Noen har oppdaget at Norwegian har forskjellige priser i app og på nettside, og kan også ha variasjoner i hva som tilbys av ruter.

Flyselskapet Norwegian tar mer for billettene i appen sin, framfor på nettsiden sin

https://www.nettavisen.no/okonomi/store-prisforskjeller-hos-norwegian-dyrere-i-app/s/5-95-3125475

Har selv sett det samme med SAS, at det er litt forskjell i reisealternativer når man sjekker webside på PC vs nettbrett vs app - men prisen mener jeg huske var den samme.

Norwegian forklarer dette med at det er litt forskjellige booking-motorer, og det høres jo rimelig nok ut. Men kjipt for forbruker som da bruker app for å søke.

2. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    14,627
    Bonuspoeng:
    293
    Agurk-nyhet. Har alltid fått samme pris de gangene jeg har sjekket både app og web.

For min del er det alltid direkte fly på Norwegian flights, så kanskje forskjeller bare dukker opp om man ser på ruter med transfer?

Jeg liker Norwegian, men hvis jeg har mer kompleks routing enn point to point er de sjelden et godt valg uansett. Både pga rutenett og frekvens.

Så kan man selvsagt helt riktig si at jeg er bortskjemt med OSL som hjemmeflyplass (det føles ikke så veldig stas!) og dermed aldri trenger innenlands transfer før Europa flights.

Del denne siden