Dette er sikkert besvart før, men ikke lett å treffe på rett tråd ved å søke etter "overnatting" eller "OSL" ... Er det noen som har erfaring med å overnatte noen timer på OSL? Vi skal fly torsdag morgen kl. 06:30. Kommer helt fra Larvik så første tog er ikke noen mulighet. Som regel kan vi overnatte hos familie i Oslo men de er dessverre borte denne gang... Er det mulig å komme til OSL i 24-tiden og være der til flyet går? Vi reiser bare med håndbagasje (til USA). Har tilgang til SAS Lounge (flyr AF og er EBG) men den åpner vel ikke før i 5-tiden?
Du kan være på OSL over natten men begrenset med behagelige plasser å tilbringe natten, å være der fra kl. 24 til 06.30 høres ut som noe jeg ikke unner noen.. Pleier selv å bruke Radisson Red for tidlig-fly, billigere enn Blu og kun ca 2 minutter lenger å gå. Vær obs på at sikkerhetskontrollen stenger etter siste avgang, som typisk kan være mellom 23.30 og 00.15, så for å overnatte på innsiden må man komme før det.
Har gjort dette en gang før i mine unge glansdager før en sydenferie med Mytravel airways husker jeg. Var helt ødelagt neste dag så jeg gjør det IKKE igjen, men ja det er flere som gjør dette både landside og airside, men behagelig er det nå ikke.
Det aller beste er jo å legge opp feeder så du drar kvelden før istedenfor. Overnatting i utlandet trumfer alltid overnatting på OSL. Men det er nok for seint nå, så skaff deg et hotell på Gardermoen eller rett ved Oslo S. Alt annet er galskap
Anbefales på ingen måte. Det er fysisk mulig, men… Radisson, Radisson Red og Radisson Blu er alle i gangavstand. Loungen åpner i 05 draget.