Trodde jeg skulle få noen gode tips, men ble "lurt" av overskriften der. Har ikke samme opplevelse med booking til Cape Town som forfatteren Stig Egard. Synes også 2100 EUR i avgifter for 4 til SIN var i høyeste laget. "Flyselskapenes bonuspoeng og "air miles" kan være gull verdt, men bare hvis du bruker dem riktig" https://www.nettavisen.no/meninger/...e-smart-bruk-av-bonuspoengene/3423490186.html
Ingenting av verdi å hente ut av den artikkelen der. Verken for oss her inne eller for de som er nye i gamet. Og noen som kaller seg "spesialist i å finne de feteste barene" klarer jeg ikke å ta seriøst uansett.
Det er jo sant, men jeg syns artikkelen var rimelig dårlig. Hvis de først skal skrive noe, så bør det ha litt substans. Dette var bare tull, bar preg av at han ville reklamere for seg selv.
I URL er denne kategorisert som "meninger", eller på godt norsk et leserinnlegg.... Slik burde den vært markedsført på siden også.
Han blir omtalt som Kongen. Det er iallefall ikke pga skrivekunnskapene og formidlingen. Keiserens(Kongens) nye klær?
Stig arrangerte og var med på en tur med en tidligere arbeidsgiver for endel år siden. Turen var fantastisk og han er utrolig flink! Som det fremkommer i artikkelen som @Insomnia4u linket til er det nettverket sitt han lever av. Det var aldri noe problem å fikse det vi ønsket underveis, og da vi på et tidsounkt hadde stått i 30min+ og diskutert med dørvakter om å komme inn på et utested snudde alt seg med en gang vi nevnte navnet hans. Så jeg kan absolutt anbefale hans tjenester. Bloggposten hans derimot var ikke veldig givende. Egentlig er det vel bare fint hvis han "skremmer" bort hordene fra bonusjakten ved å refere til så høye skatter/avgifter.
Synes mange på insideflyer kan skrive bedre enn ham. Jeg føler jeg har kastet bort et minutt på å lese artikkelen som absolutt ingen verdi.
Det er hyggelig å høre at han anbefales, han er helt sikkert bedre partyfikser enn blogger. Men det som slo meg var. Hvorfor gidde å diskutere med dørvakter i over 30 minutter for å komme inn på et utested? (Hvis det da ikke var det eneste utestedet i byen)
Hehe, ja det er et godt spm. Mest sannsynlig så har minnenene fra den ut-på-byen turen der blitt noe modifisert av både alkoholinntak og at det begynner å bli en stund siden. Men at vi stod lenge og diskuterte med vaktene er helt sikkert. Og det gjorde vi fordi det var et veldig unikt og eksklusivt sted som definitivt var verdt et besøk for opplevelsens skyld.