Nha Trang (Vietnam)

Tråd i 'Reisemål' startet av polvotten, 13. des 2017.

1. polvotten

polvotten Nytt Medlem

Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Bestilte en HK-tur sent i januar, og en avstikker tli Nha Trang med HK Express i noen dager. Litt impulsbooking, men det så ut å være palmer og strand i hvert fall. Leste noen beskrev stedet som "Russlands Magaluf", så det kan jo bli spennende :)

Noen som har vært der?

2. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,517
    Bonuspoeng:
    183
    Den setningen alene gjør at det høres ut som den siste plassen i hele verden jeg kunne tenkt meg å besøke, like etter Ar-Raqqah og Mogadishu.

polvotten liker dette
  3. Satyv

Satyv Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,275
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg var der for litt under 2 år siden. Det var endel Russere der, men det er det på de fleste stedene langs kysten i Vietnam. Fine strender, men jeg syntes det ble litt bråkete (trafikk). Uansett hvor du bor så må du krysse veien for å komme til stranden, så det trekker litt ned for meg i hvert fall. Jeg erfarte også at stjerner oppgitt på bookingsteder ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten. Så hvis du finner 5 stjerners med en pris som er for bra til å være sann, så blir du gjerne skuffet. Vi holdt oss i Nha Trang sentrum, men det var flere som nevnte øyene utenfor, så du kan jo sjekke litt rundt de hvis det er avslapping du vil ha, skal du feste er det like godt å holde seg i Nha Trang.

polvotten liker dette
  4. sexten

sexten Senior Medlem

Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Eg fekk aldri den heilt rette "feelingen" i Nha Trang når eg var der, men eg vil gjerne anbefala eit resort som befinn seg eit lite sykke utanfor Nha Trang.

Mia Resort. Book ein beachfront villa http://www.mianhatrang.com/sleep/beachfront-villa.html og nyt dagane.

Minuset er at det er ikkje mykje anna i nærleiken, så hvis du er meir opptatt av aktivitet enn avslapping er det kanskje ikkje rette plassen.

Uansett, god tur, Vietnam er veldig fint :)

polvotten liker dette
  5. polvotten

polvotten Nytt Medlem

Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for bra tips!

6. thool

thool Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,365
    Bonuspoeng:
    93
    Dersom du er fleksibel: Vi skippet de til fordel for Hoi An som også er spekket med flotte resorts og hvor "byen" kanskje har litt mer særpreg enn jeg har inntrykk av at Nha Trang har.

polvotten liker dette
  7. Flighter

Flighter World Traveler

Likes mottatt:
    130
    Bonuspoeng:
    33
    Var der også for 3 år siden. Litt kedelig by, men ganske mange bra hoteller i og rundt stedet. Fin strand, men mye russere. Mange bra golfbaner der også. Typsisk resort sted egentlig. Nha Trang anses for å være ganske værsikkert. Ble fortalt at det er pga av at det som oftes er pålandsvind mot byen med høyland bak som "drar" den fuktige luften vekk opp i fjellene hvor det avkjøles og regner. Vi bodde noen dager først på An Lahm Villas en halvtime utenfor byen, og som var helt fantastisk! https://www.anlam.com/kalam-retreat Deretter på Sheraton midt i byen. Også veldig bra.

Del denne siden