Ved søk på USA-reise på Lufthansa.com så kommer "operated by Discover Airlines (A330-200)" opp på segmentet fra Frankfurt til Orlando. Noen som har noe erfaring med disse, komfort/service/etc? Vil muligheter for oppgradering mm. være det samme som om operated by LH? (er som mange andre her Senator nå
Fløy dem til MRU for 2 år siden, bestilte seter i øko med ekstra benplass. Helt OK opplevelse, tysk service. dyr oppgradering, så det ble det ikke noe av. De er ett "leisure" selskap.
Fløy FRA-MCO t/r med Discover og det var helt greit. Ingen oppgradering som Senator, men du får velge seter hvorsomhelst i Eco når du bestiller, også «extra legroom», «preferred» og slikt. Discover er ikke helt inkludert i LH-gruppen ennå, slik at det er noen funksjoner som ikke fungerer, bla «Bid to Upgrade». Dette er visstnok fordi når jeg bestilte fra SVG, så ble hele flighten kodet som LH, med tilhørende LH-codeshare FRA-MCO. Og codeshare kan man ikke by på oppgradering, visstnok. Man kan kjøpe oppgraderinger, og de blir bare dyrere og dyrere dess nærmere avreise man kommer. (Seriøst, hvem betaler 18k for eco -> premium eco) På et tidspunkt var eco-prem eco nede i 3k, og det er mindre enn opprinnelig forskjell når jeg kjøpte. Så man kan gjøre noen gode kjøp også. Tilgang til Premium Plaza lounge i MCO som Senator var nice, de flyr forresten til den nye og freshe C-terminalen. Der hadde de noen gigantiske reklameskjermer som er de største jeg har sett på en flyplass noen gang #imponert
Takk for info, godt å vite for senere. Denne turen til MCO endte opp på Delta One, som jeg var over forventning fornøyd med
Sikkert både ett og fire hakk over Discover. På longhaul flyr de ex-LH A330 med samme seter som når de fløy for LH