Hei, Har et par hundre tusen poeng som skal brukes til en NY tur neste år og lurer i den forbindelse på om noen har sittet i Plus setene i de nye kabinene til SAS på A330? Disse setene skal vel være 1in bredere enn Go, men ser at disse setene har brettet i mellom setene og ikke foran. Vil det alikevel være 1in bredere seter eller "spiser" brett plassering opp denne ekstra bredden? Takk
Jeg har reist SAS Plus flere ganger til USA og det er et svært bra produkt og er verdt prisen i forhold til Go ... Setene er betydelig bedre og spisebrettene er store.
Bredere seter, større avstand mellom seteradene, svært god og stor skjerm, bedre mat. Helt klart verdt det!
Hvis du har såpass mange poeng ville jeg gått for Business - en helt annen opplevelse. Fortsatt mange ledige seter til NYC (sjekket fra mars og utover)
Jeg bærer rundt på stor faglig tyngde som det heter, og er over 190, så jeg booker nå alltid minimum plus til USA. Støtter derimot @Sebzero i at du burde gå for business nå som tilgangen til billetter er såpass god.
Husk at + på alle flyselskap er Eco + ikke biz minus. Det er en viktig forskjell for å justere forventningene. Som lang og høy setter jeg pris på plassen. Samtidig, i et halvtomt fly må jeg sitte i et + sete, men kan ligge på en 3 seter i Eco. Ellers må jeg si at sammenliknet med andre + produkter jeg har testet er SAS + bra det. Selv vil jeg fly biz med SAS til USA.
SAS Plus er jo helt greit og såklart bedre enn to, men stolene er ment for å sitte noenlunde oppreist. Dvs ikke enkelt å sove i disse. Kjør biz om du kan