Trenger 36469 poeng for å få diamant innen utgangen av september. Har booket t/r med Singapore Airlines til Wellington denne måneden, men har problemer med å finne ut om jeg får nok poeng. Noen som kan hjelpe? Reiseruten er: SQ 2639 OSL-CPH Business D SQ 351 CPH-SIN Business D SQ 247 SIN-MEL (layover 1time 40min) MEL-WLG Business D SQ 248 WLG-MEL (layover 1time 20min) MEL-SIN Business D SQ 352 SIN-CPH Business D SK 1462 CPH-OSL Business Z i tillegg er det booket to flighter med Air New Zealand NZ603 WLG-Queenstown booking class X NZ682 Dunedin-WLG booking class T Vet at dette er mye å spørre om, men det virker som det er utrolig mye kunnskap på dette forumet.
Mener det blir som følger: SQ CPH - WLG t/r: 34 800 poeng (150% opptjening) SK OSL - CPH t/r: 2 000 poeng (forutsatt bookingklasse D også på SK) Air New Zealand-flightene ser ikke ut til å være poenggivende. Det blir 36 800 poeng, og følgelig akkurat nok /E
Reisen til er CPH-SIN-MEL og dermed bare 15 000 poeng. Vil tro bookingklasse ikke er D på SAS, men en klasse som gir 750 poeng hver vei, men det er også +25% på SK-flyvningene siden han allerede er gull. EDIT: Ah.. så ikke MEL-WLG siden det stod på samme linje. Da blir det nok mer poeng ja
Forøvrig gir bookingklasse T med Air New Zealand ikke opptjening innenriks. Er du sikker på at bookingklasse X er riktig? Det er isåfall bonusbilletter i økonomi.
Det er 100% en bonusbillett. On a different note. Skatter og avgifter hos air nz koster fort mer enn en vanlig billett hos NZ, så ville dobbeltsjekket kjøpe billett kontra bonusbillett. T på Dunedin - Wellington er Economy Flexi-Saver. Er ikke poenggivende.
Hey Ser nå at det innlegget på flyertalk jeg baserte informasjonen på er fra 2005, så I stand corrected