Ny lørdag med litt retro info. For de som fulgte med på min og jr sin hjemreise forrige helg fra GDN, må jeg beklage at jeg ikke fulgte opp med oppdateringer etter ankomst Scandic Strandpark. Søndag i dag Var i seng kl 01, og opp kl 06:30 for avgang til flyplass. Det ble litt for lite søvn på en 48 åring, og dette forplantet seg utover dagen ift oppdateringer her på IF. Men kan oppdatere dere litt her. Etter frokost i loungen, kom vi oss på flyet CPH-TOS hvor det ble servert en solid frokost Kom til TOS og gikk glatt gjennom tollen, FT fungerte kanon. På innsiden var det smekkfullt med folk på sitteplasser og gulv, vi tuslet litt rotløs rundt for å finne en plass å sitte. Så oppdaget vi en trapp ned til gate 27 og 28 som tydeligvis blir mest brukt av Widerøe, der var det jo flust av sitteplasser. Rart ikke flere utforsker flyplassen før de setter seg ned på gulvet! TOS-OSL ble 1t10m forsinket og ankomst OSL ble ca 16 timer senere enn planlagt ankomst, litt drøyt å dra via TOS fra CPH for å komme til OSL. Ellers ble den skadeskutte bilen levert til BNH for reparasjon på mandag, Jr har bedt om avbetaling i 2 deler for egenandelen. Det har blitt innvilget, så voksenopplæring går sin gang. Fikk også til en visit hos manuell terapeuten og fikk utdelt nytt program for videre trening Og prognosen for comeback i arbeidslivet er i slutten av måneden. Bare 5 dager igjen til neste flyreise, det gledes Ønsker folkens en riktig god lørdag
God grytidlig fra Grenland. Skal egentlig jobbe fra 07-19, men tok avspas. Friske feriedager i nytt år Da blir det morgenspa på Farris fra 07-12 isteden. To for en fordel pga platinum hos Strawberry. 625 kroner- stivt nok, selv med to for en Fikk kansellert OSL-CPH ifbm Miamitur snart. Ugunstig avreise kl 10. Måtte da evt tatt tog 06.15 fra Porsgrunn. Ble TRF-CPH dagen før CPH-MIA. Fly kostet 578 kr. En natt på Comfort Vesterbro koster 995 DK. Sparte 415 kr på togbillett, og reisefølge betaler halve hotellprisen. Fikk igjen usle 215 kr av 1149 som OSL-CPH kosta, men pytt.. Ha en spadd dag
"I morgon, i morgon blir litt av ein dag, men i dag, nei i dag gjer eg ikkje det slag. I dag har eg anna å fundera på, men kom att i morgon så skal du få sjå!" (Stanley Jacobsen -1992??) I morgen skal vi på årets første utflukt .... Air France til langt ned i sydhavet til en av vaniljeøyene .... Du verden! Her på solkysten har vi hatt sol og blå himmel i hele år, men det er kjølig. I dag er det ned mot -10 (noe som er kaldt i det rå luften), mor slo i går fast at hun ikke ville bo i Kautokeino med -41,4. På mandag morgen når vi lander i Saint-Denis sier yr at det skal være +26 .... det blir greit. Stort sett ferdig pakket! Godt det er helg Livet er lett