Hei, tenker å prøve Norge Rundt med Widerøe. Men ser nå at dette står i vilkårene EuroBonus: Medlemmer opptjener 3460 ekstrapoeng for 1 sone, 4070 poeng for 2 soner, 4680 poeng for 3 soner og 2000 poeng for ekstra uke. Barn med eget medlemskap i EuroBonus tjener poeng tilsvarende barneprisen. Poengene registreres etter endt reise og kommer på konto i løpet av høsten. Flyvningene kvalifisererer ikke til oppgradering og det gis ikke poeng per flystrekning. Får man ikke noe tellende poeng lengre??
Det fikk man i utgangspunktet ikke i fjor heller.. Det var jo flere som gikk til avisa og fortalte hvordan de fikk gullkort for par tusenlapper, så ikke rart det gikk den veien...
Gullkort til et par tusenlapper får man jo fortsatt, bl.a. her på forumet. Laveste pris jeg har sett er 3500,-.
‘Norge Rundt’ er strålende! Anbefales Håper Scandic kommer på banen igjen med sin tilhørende hotellpakke.
Hadde 2 sånne billetter i 2017 også. Sparte på BP-bunka og forsøkte å etterregistrere alle flighter. Av rundt 30 stk. var kanskje 25 i Mx og 5 i Mv bookingklasse. Av de sistnevnte klarte jeg å etterregistrere 3 som poenggivende/segmentgivende. Så i praksis er dette vinduet stengt, dessverre.
Det spørs kanskje litt kor i landet du tenkjer å ta turen, men for Troms og Finnmark er kanskje litt uti august best. Myggen kan vere veldig hissig frå midten av juli til starten av august i Finnmark. Og mitt inntrykk er at august generelt er prega av betre vêr enn juli. Det gjeld vel òg for Trøndelag og Nordland, om eg ikkje er på bærtur