Norwegian: Bid for upgrade

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av kristtorp, 19. mai 2017.

  1. kristtorp

    kristtorp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    400
    Likes mottatt:
    193
    Bonuspoeng:
    43
    Simba65, RoadKing, chrisbu and 2 others like this.
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Bra tiltak av Norwegian! Selv om jeg aldri ville flydd langdistanse med dem bak i bussen :cool:
     
    braathens safe liker dette
  3. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,679
    Likes mottatt:
    32,532
    Bonuspoeng:
    293
    Det er faktisk ikke så værst. Jeg har fløyet med dem t/r USA og det var en helt ok opplevelse.
     
    thecoldfish liker dette
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    @RoadKing Etter en tur tilbake fra Thailand bak i bussen (ikke DY) så ble det bestemt; aldri mer langdistanse bak i bussen :cool:

    Edit: Så ikke noe negativt rettet mot Norwegian :)
     
    RoadKing and Travellingalf like this.
  5. SteffenEB

    SteffenEB Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Noen som hatt noe suksess eller kan gi andre tilbakemeldinger på dette?
    Vi har premium til NY sent i desember (for pene 3,700kr) men ikke på returen da Norwegian skulle ha 9,999kr for de setene.
    (Bud for oppgradering til Premium ser ut til starte på ca. 1500kr stk)
     
  6. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Setet i økonomiklassen dems er ganske bra faktisk, ett par hakk bedre enn SAS GO mener jeg. Ble også oppgradert ved gate av dem da jeg fløy til Bangkok for snart tre år siden, og har derfor prøvd premium kabinen dems. Grunnen til at jeg ble plukket ut til oppgradering var at flyet var fullt og de hadde registrert at jeg hadde betalt reisen med Bank Norwegian kortet deres og booket Lowfare+, så da ble jeg en av dem som ble oppgradert.

    Når det er sagt så er ikke Premium kabinen så bra som SAS Business, men hakket bedre enn SAS Pluss og servicen ganske så bra, men så lenge setet er 2-3-2 og du ikke kan legge setene helt flate, så kan de ikke konkurrere med de fleste business kabiner men en viss form oppgradering er det :)

     
    Last edited: 01. des 2017
  7. Leknes

    Leknes Medlem

    Innlegg:
    98
    Likes mottatt:
    201
    Bonuspoeng:
    33
    Fikk oppgradering for 1504kr for 2 uker siden... vel verdt det. Funker bra, men forutsetter selvfølgelig at det er plass. Om prisene er så høye på returen allerede har de sikkert få seter igjen... ville likevel lagt inn et bud i tilfelle:) får svar ca et døgn før avreise.
     
  8. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Noen som vet prisen på oppgradering ved innsjekk? Så noen som gjorde dette ved avreise fra San Juan engang.
     
  9. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,036
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    jeg syns norwegian premium ble samme som sas plus.. setene henger sammen så du kjenner alle bevegelser av sidemann som er meget crap.
     

Del denne siden