Norwegian- Får ikke hentet opp/ lagt til gruppereise i mine reiser

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av KVTL, 27. mai 2019.

  1. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,

    noen (les arbeidsgiver) har bestilt gruppereise med Norwegian, referansenummer har blitt sendt ut.

    Når jeg skal legge til reisen på mine sider med referansenummer og etternavn, får jeg opp at bestilling er under behandling og kan ikke vises

    Siden den ble bestilt i begynnelsen av forrige uke tror jeg det ikke det er årsaken. Derfor ønsker jeg å høre om det er andre på forumet som har hatt erfaringer med norwegian og gruppereiser?

    Min erfaring med SAS fra tidligere var at det gikk fint å legge til reservasjonen, både i app og mine sider.
     
  2. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Forutsetningen er at "noen" har lagt inn alle navn (korrekt) før du kan finne igjen din i kombo res.nr og etternavn. Når jeg har bestilt en gruppe hos DY så legges det gjerne inn bare dummy navn fra DY og så har jeg lagt inn navnene senere.
     
    KVTL liker dette
  3. KVTL

    KVTL Senior Medlem

    Innlegg:
    589
    Likes mottatt:
    627
    Bonuspoeng:
    93
    Lagt inn navn til de reisende :) Men da vet jeg at det burde fungere på Norwegian også, in worst case så får vi bare sjekke inn på flyplassen.
     
  4. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Logge inn på nett, eller med appen fungerer dårlig med gruppereiser. Selv om du får lagt inn reisen.
     
    KVTL liker dette

Del denne siden