Se der ja! Da ble det litt aktivitet i tråden her igjen! Fikk ikke helt dreisen på dette med kjøp og salg av cashpoints, da det var mye greier. Så endte med og selge mine selv, for så og kjøpe aksjer i Norwegian for de pengene. Går selskapet konk, hadde pengene uansett vært tapt, men går det bra så kan jeg kjøpe ett par billetter i business til Thailand istede med ett annet selskap. Så tråden er død for meg, men bruk den gjerne som en videre salgskanal for cashpoints ! Ha en fin lørdag kveld
Kan sikkert legges i tråden som er laget for akkurat dette formålet? https://insideflyer.no/forums/threads/norwegian-reward-exchange.16099/ (Gjelder for øvrig alle andre tråder om kjøp/salg av Cash Points)
Hei! Jeg bestilte en tur til LA under corona og fikk ikke refundert penger, men cashpoints. Får dessverre ikke brukt disse på hotell for sydenreise, så ønsker å selge 15.500 av de. Dette er ikke et gavekort, så jeg blir nødt til å bestille en reise for deg. Poengene utløper 31.12.2022. Selger gjerne deler av cashpointsene om du trenger reise for billigere penge. Ta kontakt Jeg har laget en finnannonse og hvis du føler deg tryggere ved å kontakte meg der: finnkode=243505666 Pris kan diskuteres
Spoiler: SOLGT! Jeg har 7500 6300 0 cash points som går ut 31.12.2022. Jeg kan booke flybilletter for deg med 20% rabatt. Det er best om reisen er i nærmeste fremtid (type 30-60 dager frem i tid). Ingen vet hvordan hvordan verden ser ut til sommeren og jeg ønsker helst å slippe kanselleringer/endringer/refusjon. Kun seriøse henvendelser fra brukere med fartstid på forumet, takk. Jeg har lang erfaring med salg av poeng på forumet og jeg garanterer en ryddig prosess!
Hva er en kurrant sum å betale for cashpoints nå for tiden? 80%? Det sitter en gjeng med folk i en facebook-gruppe for misfornøyde norwegian-kunder som fikk interkontinentale flyvninger kansellert (USA og sør-amerika) og valgte cashpoints istedenfor kontanter.. De fikk vel 25% ekstra eller noe sånt? Noen som husker? Ser ihvertfall at det er mange som er sittende igjen med cashpoints og ingen måte å bruke de på. (Selv har jeg over 4000 cashpoints men brenner ikke inne med de helt enda)
Ser at jeg ikke får brukt 3444 cashpoints, som utløper i desember. Selges til grei pris ! Ta kontakt om det er av interesse