Norwegian Rewards / Fast-track ikke mulig for de som må booke arbeidsreiser via reisebyrå eller app

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Frode73, 14. nov 2018.

  1. Frode73

    Frode73 Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Kanskje greit å vite at man kan se langt etter fordelene som fast-track og andre goder Norwegian markedsfører via Norwegian Rewards etter et visst antall flygninger når man er pålagt å booke via reisebyrå eller egen reise-app som ikke benytter Norwegian sin egen portal for billett booking i jobbsammenheng, dette fant jeg ut ETTER at jeg hadde spart opp nok flygninger til å kvalifisere for fast-track...

    Grunnen er at man må velg fast-track allerede ved booking for å få dette som en del av fordelen etter opptjening i Norwegian Rewards, man kan altså ikke legge til dette senere når man har importert billetten inn i Norwegian Appen slik som er mulig på SAS.

    Så helt meningsløst å fly med Norwegian hvis man ønsker fordeler som fast-track, sete reservasjon og lignende når man må booke billetter utenom Norwegian portalen.
     
  2. RescueMe

    RescueMe Kortreist bonusjeger

    Innlegg:
    753
    Likes mottatt:
    1,420
    Bonuspoeng:
    93
    Egentlig et fjollete dårlig system, var det så at noen fra SAS IT hadde begynt hos Norwegian? o_O

    Alle denne typen fordeler burde blitt automatisk tilknyttet bookingen når man sjekker inn. Men det hadde kanskje vært for enkelt i en bransje der man overgår hverandre i kampen om den mest kompliserte løsningen.
     
  3. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,991
    Likes mottatt:
    10,918
    Bonuspoeng:
    183
    Såvidt jeg har skjønt, og slik det fungerer hos oss, så inkluderer alle billetter som er bestilt av bedrifter fast track og 2 stk bagasje. Det er mulig det må foreligge en firmaavtale i bunn, men denne kan alle få.

    Vi bestiller i Concur.
     
  4. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    244
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Det var slik på vår tidligere firmaavtale med Norwegian, men dette har de tatt ut av avtalen, så det tror jeg er noe man må betale mye ekstra for å få nå.
     
  5. Supersergei

    Supersergei Aktivt Medlem

    Innlegg:
    469
    Likes mottatt:
    694
    Bonuspoeng:
    93
    Vi har også fasttrack, bagasje og setereservasjon i avtalen. Det eneste jeg må passe på er å reservere sete under bestillingsprosessen, når bookingen er gjort så får jeg ikke endret.
     
  6. AB69

    AB69 Medlem

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    208
    Bonuspoeng:
    43
    Man må bare legge inn reisereferansen sin i norwegianappen eller på hjemmesiden deres etter bestilling så får man de rewards man skal ha.
     
  7. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Som nevnt i en Norwegian tråden så fungerer ikke dette for meg når det gjelder setereservasjon i alle fall.
     
  8. AB69

    AB69 Medlem

    Innlegg:
    125
    Likes mottatt:
    208
    Bonuspoeng:
    43
    Vi bruker concur, som igjen er linket mot Amadeus og Skyscanner(eller noe?). Når jeg bruker prisene fra Amadeus kan jeg velge sete når jeg bestiller, i concur. Etter å ha vært inne i appen blir også setevalget bekreftet.

    Smidig er det ikke, men verdt bryet for å unngå midtsetet :D
     

Del denne siden