Noen som vet om man kan få signup bonus fra talkmore flere ganger? De sier jo at det bare er en gang, men ikke alltid slikt stemmer...
Her er vilkårene fra forrige kampanje (som varte til 10. desember): Du må velge mellom abonnementet FRITT5000, FRITT8000 eller FRITT12000 Tilbudet gjelder overføring av ditt nummer fra en annen operatør Du kan ikke ha hatt et aktivt Talkmore-abonnement 3 siste måneder Husk å legge inn ditt Reward-nummeret ditt i bestillingsløpet 650 CashPoints utbetales kun en gang pr Reward-nummer. (Dette gjelder også ved overføring av flere nummer, med bruk av samme Reward-nummer) Nummeret kan ikke flyttes over på samlefaktura (familierabatt) eller endres før 1. mars 2017 Det er ingen bindingstid på abonnementene, men dersom du avbestiller før andre faktura er betalt, vil du ikke få 650 CashPoints utbetalt Du velger selv om du vil motta ditt nye SIM-kort i posten eller hente selv samme dag som du bestiller. Med andre ord, slik jeg forstår det, kan du ikke hatt Talkmore som operatør de siste tre månedene, bortsett fra det, skal det være mulig å få bonusen flere ganger, men ikke samtidig. Altså du må bytte operatør, og vente på neste kampanje.
Jeg fikk bekreftet på epost / chat at så lenge du ikke har vært kunde hos Talkmore på 3 mnd så gjelder tilbudet via julekalenderen. Så jeg har nytt Talkmore sim i telefonen.
299 nok og helt tilfeldig muligheten til å kjøpe pakke til bruk i Japan i februar, så det ser ut som jeg beholder talkmore litt lenger en planlagt. og 300mbit ut året. Og etter vervetiden på 2 mnd kan det se ut som det går an å få 15% rabatt på mndpris gjennom Obos.
Takk for tipset. Da er det tilbake til Talkmore og 1000 CP....same procedure as last year, same procedure as every year..... Når CP er på konto byttes det igjen, slik at vi er klar til neste års julekalender
Bare å skaffe seg ett kontantkort og bytte ivei da egentlig... Nå har jo jeg abb, så trenger ikke den omveien..
Jeg benyttet meg av angrerett. Kansellerte forrige bestilling over telefon, og bestilte på nytt i dag. Nå var det flere abonnementer å velge mellom også, så behøvde ikke å velge et større enn jeg egentlig har behov for.