Det kribler i alle fingrene .... Lande om lørdagen og retur om søndagen ... 3. - 5. november .. Du verden
En sjelden gang innimellom stemmer ikke den tabellen SAS forhåndssender overens med det som faktisk blir annonsert/solgt når tilbudet slippes. Kjipt for oss reisende, og litt flaut for min del da det kan virke som om jeg har skrevet feil, men sånn er det. Det viktigste er at SAS gir oss tilliten til å vite NoN-prisene litt før resten av verden
Frister litt, men akkurat trenger jeg ikke grunnpoeng, da investerer jeg heller 3000,- i frukt og bær på Joker og innkasserer 21408 EB poeng.
Nå er jo en tur til Kina også en lit heftigere opplevelse en å dra kortet for tre lapper på joker.. tross alt
Enig i det. Syns bare ikke prisene i plus og biz er så gode, go frister ikke, selv om 2885,- er knallgod pris, bikkjekaldt i Beijing de 2 månedene det er 2885,- er det også!
Uten tvil, men Kina er etter min mening ikke noe å traktes etter med mindre du har kort transfer ut av landet.
Ok! Klarte ikke å motstå... 8-10 desember OSL - PEK, om noen vil bli med, jeg kan være guide. Men jeg orker ikke se Kinesiske muren igjen, ser den oftere enn jeg ser Akerselva.
Aaaarrrggg.... skal, skal ik.... Var ikke noe særlig imponert over Beijing sist jeg var der, fortjener muligens en 2nd chance....
Eller for oss som er 26 eller yngre - 2565 kroner. Forøvrig omtrent samme pris som de fleste helger to måneder eller mer frem i tid til alle andre interkontinentale destinasjoner med SAS, både i øst og vest...
Var på nippet til å trykke på "bestill"-knappen i sted (OSL-PEK), da jeg bestemte meg for å søke opp nettopp dette. Da ble ikke tilbudet såå interressant lengre..
Vet ikke om noe har gjort som meg å bestilt MR til Beijing, men satser på 24 timer VOA, om noen har gjort det, vil jeg bare nevne at det funker ikke ettersom man ikke kan komme fra og til samme land, i dette tilfelle CPH. Jeg har visum til Kina gyldig ut juli 2018.