BGO-BRU-BGO = 2868 kr i GO light for 2 PAX Med gull og diamant blir det både fast track, bagasje, lounge og drikke på flyet. Spørsmål: Hvor bor man i Brussel??
Det blir nok en form for middag på loftet siden vi drar fra BRU kl 19.00. Jeg har aldri reist til BRU bak gardinen før; i den tiden jeg "frekventerte" BRU hadde SAS en skikkelig BIZ....
Må bare kommenter @Eddie47. Noen lever det bonuslivet mange av oss ønsker. Godt tilbud på NoN. Tja, tar en tur til Brussel da... Jeg blir rett og slett misunnelig når jeg leser dine innlegg. Med tre barn i skolepliktig alder gleder jeg med til å bli eldre (gammel) og bestemme over egen tid og økonomi. Da skal det fa... meg reises til blodproppen setter seg i leggen!!
Heldig du. Vi trenger en tur til Praha, men jeg tenkte vi kunne kjøre fra Berlin. Men nei, nesten det dobbelte av det dere fikk
Denne ukens NoN her i huset: Berlin 24-26 nov med fruen. Omtrent så langt bak i flyet man kan plasseres, antar jeg. Så får hun vel finne seg noen julemarkeder. Antar jula starter like tidlig der, som her.(?)
Det er fortsatt mulig å avbestille reise med SAS innen 24t etter bestilling? Så ingenting om det da jeg bestilte i går kveld, og heller ingenting i bekreftelsen fra SAS i dag. Bestilte kl 23.55 og hadde ikke tid til å sjekke ut dette før jeg bestilte...
Så bra. Jeg ble bare litt usikker siden jeg ikke fant noe om det og lurte på om det var noe SAS hadde "forbedret" bort... Forhåpentligvis slipper jeg å avbestille uansett, men det er greit å ha muligheten.
Jeg er ganske sikker på at det er et skudd i foten om de hadde tatt bort dette. Tenk hvor mange som bestiller på impuls i tanke om at "jeg kan jo alltids avbestille" og så glemmer å gjøre noe med det før det er for seint