Ny AVIS kampanje: 10000 poeng pr. leie

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 02. jan 2018.

  1. stajt

    stajt Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Nåja, det er alltid en grense her for hvor mye dyrere man skal betale for en vare for å få bonus poeng da...
     
  2. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,611
    Bonuspoeng:
    183
    600kr for 10 000 poeng er billig i mine øyne iallefall - men det er jo en subjektiv greie
     
  3. stajt

    stajt Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Etter å ha sjekket litt så koster 10.000 poeng 250 eur / ca 2.400 kr hos SAS Eurobonus.
    Så 600 kr er vel alt i alt en billigere måte å få de poengene enn å kjøpe bonus ser det ut til.
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Hvis du likevel skal ha bilen, så er det etter min oppfatning en god deal å betale 600 ekstra for 10000 EB poeng.:)
     
  5. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    322
    Likes mottatt:
    685
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg skrev at jeg booket en leie fra 25. april i går da det sto at leieperioden var fra 15. april. Videre at tilbudet er endret idag, men at jeg forventer at jeg får de 10000 poengene som de lovet.
     
  6. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    322
    Likes mottatt:
    685
    Bonuspoeng:
    93
    Da har jeg fått svar på min epost, og jeg har fått bekreftet at jeg får 10000 poeng for leien 25. april som jeg foretok i går - mens det fortsatt sto at leieperioden var fra 14. april 2018 til 30. mars 2019!
     
    Lars J, Cforoe, lokke and 1 other person like this.
  7. Gnilre

    Gnilre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    280
    Likes mottatt:
    1,543
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg klarer ikke se at det er så mye som 600 kr i forskjell. Avis-bilen jeg kan leie i Drammen koster knapt 1500 kr for 3 døgn i en helg med fri kilometer. Andre tilbyr bilen for ca 1100 kr for samme periode, men da er det ikke fri kilometer, men 100 km pr dag. Jeg har bestilt bil noen helger og tenker vestlandstur og da synes jeg tilbudet er bedre enn å slite på egen bil. Det hjelper jo også at Avis ligger i gangavstand hjemmefra.
     
  8. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Spør litt hvor, når, og hvor lenge man skal ha leiebilen. I mitt tilfelle vil det å leie C klasse 4 uker i Spania, koste neste dobbelt så mye som andre aktører som jeg anser som like seriøse som avis.
     
  9. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Weekendleie er vel det som svarer seg best for oss som må betale av egen lomme.
    I ukedagene konkurrerer man jo med kjøpekraften og volumet til bedriftsmarkedet.

    En weekendleie til under 800 er ikke så verst spør du meg..
     
  10. Gnilre

    Gnilre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    280
    Likes mottatt:
    1,543
    Bonuspoeng:
    93
    Finner du weekendleie til under 800 for 3 dager og minimum kategori 3 i Norge ? Det er jo det som skal til for løse ut 10.000 Eurobonuspoeng.
     
  11. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,611
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan er det med disse kategoriene, er det slik A er laveste kategori, og bedre desto lengre ut i alfabetet man kommer ??

    F.eks så jeg for min booking at kat. K var billigere enn kat. C, K var samme bil som C men manuelt gir og uten GPS såvidt jeg husker, men bestillte fortsatt C tilfelle K var en lavere kategori enn C....
     
  12. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Det stemmer.
    757 kr for 3 dager med klasse C, tilsvarende Ford Focus.
    Det blir en billig billeie, evt billige poeng. Alt etter hvordan man ser på det ;)
    Dette er vel og merke i Oslo der markedet gjerne er mer presset på pris en mange andre steder?
    Jeg er også President's Club medlem som en fordel gjennom DNB. Se bilde nedenfor.
    Opplever stort sett å bli oppgradert til A3 med automatgir, eller gjerne en Skoda stasjonsvogn eller lign. Sjelden noe drøyere en det, men så leier jeg aldri mer en C klasse heller :) Saga Avis.JPG
     
  13. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg prøvde meg på en klage nå for en booking gjennomført på Mandag.
    Fikk autoreply:
    autoreply avis.JPG
    Fikk du samme svar, men likevel positiv respons?
     
  14. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,814
    Bonuspoeng:
    113
    Hmmm... når er dette og hvilke dager? Jeg er også President´s club gjennom DNB, men får jevnt over 2100-2300 som pris for alle helger når jeg søker på eurobonus-sidene til Avis.
     
  15. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,659
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Jøss. Jeg har aldri betalt så mye. C klasse via avis’ eurobonus. Vanligvis rundt 14-15 hundre fredag-søndag. OSL, TRD og EVE.
     
  16. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,814
    Bonuspoeng:
    113
    Føler alltid jeg ender opp med denne prisen jeg. Driver avis med individuell prising?
     
    RoadKing liker dette
  17. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    333
    Likes mottatt:
    247
    Bonuspoeng:
    43
    Nei
     
  18. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    322
    Likes mottatt:
    685
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, jeg fikk samme autoreply. Så kom en ny epost noen timer etterpå der de bekreftet at jeg får 10000 poeng!
     
    Oddvar liker dette
  19. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    Annuntio vobis gaudeum magnum. Fikk nettopp go fra prosjektledelsen, og har bestilt (nyttekjøretøy-type) klasse M for 2 x 3 dager og 2 x 4 dager i mai og juni. Det skulle jo hjelpe litt på poengsaldoen :)
     
    Gullars liker dette
  20. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,300
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Vil denne leien kvalifisere for 10k poeng (Siden det er 3 days charged selv om det ikke er 3 days actual)? Mer realistisk pickuptime blir nok nærmere kl 14.00, så sikkert 2d9t.

    upload_2018-4-15_9-5-28.png
     

Del denne siden