Ny AVIS kampanje: 10000 poeng pr. leie

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 02. jan 2018.

  1. VirreVapp

    VirreVapp Aktivt Medlem

    Innlegg:
    370
    Likes mottatt:
    859
    Bonuspoeng:
    93
    Samme opplevelse her....
     
  2. stajt

    stajt Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg booket en bil gjennom kampanjen til 7.000 poeng da jeg allikevel behøver en bil noen dager i mai.
    Men nå blir jeg litt usikker etter å ha lest litt rundt. Det gjeldet AWD nr og format på EB medlemsnr som man skal plotte inn, og at noen aldri ser noe til av poengene sine pga semantikk feil.

    Kan egentlig ikke huske å ha blitt spurt om noe AWD kode hos avisworld.com/eurobonus under leieprosessen.
    Og hvordan skal formatet på medlemsnr være; EBX123456789, eller EB123456789 eller kun tall?
    De opplyser ikke noe klart om dette sånn åpent akkurat.
     
  3. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Du blir spurt om EB status (EBB, EBS, EBG, EBD, EBP), på prisforespørsel. EB nummeret må du legge inn på Avis kontoen din.
     
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk denne på mail før i dag:

    Akkurat nå få du ekstrafordeler når du leier bil hos Avis og betaler med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium*. Bestill nå og helt frem til 31. mai 2018, så får du opptil 10 000 Ekstrapoeng og fri ekstrasjåfør. Klikk og les mer om vilkår og betingelser for tilbudet.

    Tilbudet gjelder billeie i perioden 1. juni – 31. desember 2018 og inkluderer:

    - 10 000 Ekstrapoeng for 10 dagers leie eller mer
    - 7 000 Ekstrapoeng for 7 dagers leie eller mer
    - 5 000 Ekstrapoeng for 2‑6 dagers leie


    *Tilbudet gjelder når du bruker et SAS EuroBonus Mastercard i perioden 1. - 31. mai 2018 til å bestille en leiebil hos Avis i minst to dager i perioden 1. juni til 31. desember 2018. Tilbudet gjelder kun hvis du bestiller leiebilen via linken i dette nyhetsbrevet. Her finner du også opplysninger om vilkår og betingelser for tilbudet.
     
  6. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Det
    Det er vel ikke krav om klasse på dette leie tilbudet. Er det noen som vet hvordan forsikringen er på mastercardet vs Amex plat som er meget bra.
     
  7. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,123
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg tror ikke det er leiebilforsikring på SAS MC, men Avis Eurobonus-ratene har kun 10 000 i egenandel for kasko og tyveri.

    Den dekes nå eksempelvis av NAF med bilhjelp medlemskap hvis du har det.
     
    Fredrik81 liker dette
  8. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    301
    Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    63
    Husk at du får EB-poeng med hvilket som helst betalingskort ved 7 dagers leie eller mer. Mange helårs reiseforsikringer har egenandelsdekning på leiebil, DNB reise best som jeg har, har til og med ubegrenset dekning.
     
  9. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Takk, så ikke det før nå.
    15. SAS Eurobonus customers only:The promotion above is still applicable if you do not hold a SAS EuroBonus World Mastercard Premium card and SAS Eurobonus World Mastercard except for the 5,000 points offer for 2-6 days rentals. If you do not hold a SAS EuroBonus World Mastercard Premium then the offer of 7,000 points (for rentals 7-9 days) and 10,000 points (for rentals 10 days +) only applies. Same terms and conditions as above.
     
  10. salvesen

    salvesen Medlem

    Innlegg:
    59
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    18
    Noen som har fått igjennom klager på manglende poeng på kampanjene? Har fått 2 x 1000 poeng, men det skulle vært 10 000. På sas/avis siden er det en klage sak men den ble bare denied uten noe svar. Typisk auto greie. Prøvd å bruke kontakt skjema hos avis.no men her er det ikke svar. Ganske irriterende..
     
  11. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bestilte leie 3/5 på avisworld.com og la inn EB nummer. Sendte også mail etterpå og spurte om alt var OK for å få poeng.

    Fikk følgende svar:
    Jag har undersökt din sak tillsammans med mina kollegor på SAS Euro Bonus-avdelningen.

    Vi kan konstatera att reservationen har gjorts genom den korrekta nettsiden, under korrekt reservationsperiod.
    Leien är inom den angivna leieperioden, bilen är inom rätt kategori och leien är för 10 dagar.

    Allting som krävs för att du ska få 10.000 extra poäng är alltså med i din reservation.

    Skulle det vara något i efterhand med din poäng så kan du alltid återkoppla till oss så att vi kan se närmre på saken.
     
  12. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Nå ser det ut som de har lagt til enda en kampanje som gir 10000ebpoeng. Forsåvidt ganske identisk med SAS MC-kampanjen, så skjønner ikke helt greia.. Kanskje noen har følt seg diskriminert over at de ikke har fått innvilget SAS MC?:p

    kampanje.PNG vilkår.PNG
     
  13. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,123
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Den store forskjellen er at fet nå er 7 dager eller lengre. De andre kampanje har vær ekstra attraktive fordi man har kunne leiet 3 dagers helgeleie (typisk 900kr-1300kr).
     
  14. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet hvor ofte Avis pleier ha slike kampanjer? Er vel relativt ofte? Skal til New Zealand og Australia i november/desember, men er litt for tidlig i planleggingen til å booke leiebil enda..
     
  15. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Gratis avbestilling inntil 24t før leie da? :) Var også usikker på leiebil rundt desember, så booket begge alternativene mine, også avbestiller jeg den jeg ikke trenger:rolleyes:
     
  16. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Det trodde jeg også, men dette er det som står om kansellering på avis sine nettsider:

    HVA SKJER MED FORHÅNDSBETALT BELØP VED KANSELLERING?
    Dersom bestillingen kanselleres på samme dag som den bestilles, vil forhåndsbetalt beløp ikke belastes, altså ingen kostnad.

    Dersom du legger inn forespørsel om bil med status «På forespørsel», vil leiebeløpet holdes av på kortet ditt inntil vi har svart på forespørselen. Er den ledig, vil belastning skje. I motsatt fall vil beløpet bli frigjort. Vi gjør oppmerksom på at det kan ta noen dager før dette vises på din konto.

    Dersom bestillingen kanselleres minimum før midnatt, 3 hele dager* før avtalt hentetidspunkt – full refundering, men et gebyr på NOK 380,- påløper.

    Dersom bestillingen kanselleres mindre enn 3 hele dager før avtalt hentetidspunkt, belastes et gebyr tilsvarende 3 dagers leie. Altså ingen refundering om leieperioden er 3 dager eller mindre.

    Dersom bestillingen ikke kanselleres før avtalt hentetidspunkt, vil forhåndsbetalt beløp ikke refunderes.

    Ikke glem å lese vilkårene og betingelsene våre når du bestiller, som inkluderer alt du trenger å vite i forkant av reisen din.

    Alle henvendelser vedrørende refundering skal rettes til Avis Kundeservice:
    [email protected]

    *Definisjon på 3 hele dager: Før midnatt 3 hele dager før hentedato.

    Eks.: Avtalt hentetidspunkt: 21.april 2018 kl. 2200 – må kanselleres senest 17. april 2018 kl. 2359
     
  17. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Når man bestiller bil med eurobonusavtalen hos Avis så kan man kun benytte seg av Pay Later/Betaling på lokasjon. Da gjelder helt andre kanselleringsregler. Les de du ;) edit:legger ved tabell.
    tabell.JPG
     
    Gullars liker dette
  18. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    I rest my case! Og angrer som en hund på at jeg ikke la inn diverse leier under kampanjen...
     
  19. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har fått poeng på den siste "lei bil min. klasse C i tre dager og få 10K-poeng"-kampanjen...?
    Jeg hadde en leie 18-20 mai - men ikke mottatt poeng enda. Forrige gang var poeng på konto etter 4 og 7 dager...
     
  20. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har ikke fått, klaget både på mail og fb.
     

Del denne siden