Ny AVIS kampanje: 10000 poeng pr. leie

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 02. jan 2018.

  1. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Ikke jeg heller. Klaget både til SAS og AVIS. AVIS sier de har kreditert poengene til SAS, så det er de som må ordne opp, mens SAS sier jeg må snakke med AVIS..:mad:
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Har sagt det før og sier det igjen. Poengkampanjene til Avis utmerker seg i negativ retning. Det er nesten uten unntak issues med disse.

    Tror det blir Hertz neste gang.
     
  3. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har leid bil på denne kampanjen med 10.000 poeng 2 ganger nå. 1 gang i USA og 1 gang i Malaga og begge gangene har poengene kommet inn seinest 1 uke seinere, så jeg er veldig fornøyd.
     
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,881
    Likes mottatt:
    57,481
    Bonuspoeng:
    293
    Alltid er det noen som skal ødelegge klagingen med positive tilbakemeldinger! :p
     
    FFlyer, Are, TravelManBiz and 5 others like this.
  5. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,121
    Likes mottatt:
    1,847
    Bonuspoeng:
    113
    Må også anerkjenne at jeg har fått kampanjepoengene hver gang, men ikke Saga MC ekstrapoengene.

    Men på forrige leie tilbakeførte de innlevering min i tid, endret dermed antall dager, og økte prisen. Så det er alltid noe å forfølge.
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Heldiggris :)
    Kanskje hemmeligeten er at du har leid bare i utlandet?
     
    TravelManBiz liker dette
  7. runarg

    runarg Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    695
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg leide bil i Los Angeles 25. april, 2 uker. Jeg fikk 1000 poeng noen dager etter at jeg leverte bilen. De resterende 9000 poeng har jeg ikke fått. Jeg har ringt og skrevet mange ganger. Ingen ting skjer. De sier at de ser at jeg skal ha 10000 poeng, og at det vil komme "om ca. 10 uker"!!!!!!
    Jeg får de utroligste svar på mine henvendelser:
    - Dette er SAS sin skyld
    - Det tar 10 uker å få poengene
    - Du må jo skjønne at det tar mye lenger tid å overføre 10000 poeng enn å overføre 1000 poeng???????!!!!!!
    Forrige gang jeg leide på 10000 poeng tilbudet tok det 3 måneder, 20 telefonsamtaler og et utall eposter å få poengene!
    Dette er DÅRLIG av AVIS!
     
  8. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,612
    Bonuspoeng:
    183
    Lønner seg å sjekke priser med jevne mellomrom. Reserverte bil i Juni for 3 uker siden, sjekket i går og da hadde prisen sunket med 1 000kr for samme bil, samme leieperiode. Bestillte på nytt og avbestillte opprinnelig bestilling :)
     
    FFlyer and holmen like this.
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor sendte du dette?
    Jeg har lagt et par bookinger nå, men kampanjen er tilsynelatende borte selv om den galt helt til 31.5..
     
  10. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Mener jeg brukte et skjema på nettsiden ved første henvendelse men etterpå har jeg svart på en mail fra [email protected]
     
    Are liker dette
  11. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Tok ca 5 dager etter endt leie, og pene 10 000 poeng var på konto, datert til utleiedato. Alles ok (ja, leide i Deutschland) :)
     
  12. Gnilre

    Gnilre Aktivt Medlem

    Innlegg:
    281
    Likes mottatt:
    1,543
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg leide bil 4 dager hos Avis i Drammen. Det tok 11-12 dager etter endt leie før 10.000 poeng kom inn på Eurobonus-kontoen min som var litt tregt synes jeg. Men forøvrig var jeg strålende fornøyd med å få en ladbar Audi A3 etron som jeg kjørte drøyt 800 km med et forbruk på litt under 0,4 l/mil. En av de bedre bilene jeg har kjørt. Leiebilen kostet 1418 kr som gir en km-kostnad litt over 2 kr/km. Om hvert bonuspoeng er verdt 10 øre blir det under krona pr km. Bedre med Avis enn egen bil, som jeg ikke har for tiden Har 5-6 leier for resten av året som jeg håper jeg blir like fornøyd med.
     
  13. Trailingtwomike

    Trailingtwomike Hooked

    Innlegg:
    216
    Likes mottatt:
    143
    Bonuspoeng:
    43
    10000 poeng på konto i dag, 7 dager etter endt leie på OSL :cool:
     
  14. Pyro

    Pyro Aktivt Medlem

    Innlegg:
    279
    Likes mottatt:
    173
    Bonuspoeng:
    43
    Mine 10 000 kom innen en uke etter leien i USA var avsluttet. Datoen de ligger på hos sas er datoen hvor jeg hentet ut bilen. Derfor så jeg de ikke helt med engang. :)
     
  15. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Mine 10K kom inn på konto nå 1/6 - fortsatt myyye bedre enn det var tidligere, hvor det kunne ta 6 uker+....
     
  16. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Spørr igjen, da det er nesten 6 mnd siden jeg røk på det sist. Skal på den klassiske roadtrippen igjen i California i oktober. 5.-12. Har leie fra den 5. et par timer før flyet mitt lander, så ca 9 om morningen den 5. i LA, selv om jeg regner med at jeg har fått den ut nærmere ca kl 15. Levere den 8. kl 9.

    Så har jeg 2 leier, hvor den ene er 9. kl 12 og leveres 12. kl 12. Og en hvor det er en hel dag imellom (10. kl 5 på papiret og levere 12. kl 12 (2,5 dager, betaler for 3).

    Trenger jeg å kjøre den 10. for å få en bil som er innenfor mtp å unngå consecutive days eller holder det med den 9. siden det er forskjellige datoer på den? (Første bil leveres 8. okt, mens neste hentes ut 9.).
     
  17. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, de er kjent for å bøffe kundene dessverre :(
     
  18. chrt

    chrt EBD og litt annet ...

    Innlegg:
    515
    Likes mottatt:
    1,925
    Bonuspoeng:
    93
    Avis har stoppet utleie av bil i Kina via http://www.avisworld.com/EuroBonus. Det kommer bare opp kryptiske feilmeldinger om at alt er utleid. For noen uker siden forsøkte jeg å finne ut av dette. Ringte Avis UK, og de sa at man nå ikke kunne leie bil i Kina, fordi man måtte ha Kinesisk førerkort. Men det har da gått bra i to år før, så kjipt at de nå har endret dette. Dersom man velger "kinesisk statsborger" så har det alltid gått fint før... Det tankeløse er jo at Kina fortsatt står i listen over destinasjoner hvor du kan leie bil... :confused: Men de sier videre at billeie i Kina må skje direkte til Avis China, men da får man jo ikke nyte godt av Eurobonus :mad: ... Noen som vet om det finnes håp for fortsatt booking av leiebil i Kina på noe vis?
     
  19. oveovo

    oveovo Medlem

    Innlegg:
    128
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Noen som vet om jeg får kampanjepoengene dersom jeg endrer på bestillingen nå, dvs. flytte den frem et par dager i begge ender?
     
  20. jonasbull

    jonasbull Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Må sjåføren være den samme som eieren av Eurobonus-kortet? Jeg skal reise med familien min, og vi skal ha to leiebiler. Det er jeg som har gjort begge bestillingene (med mitt EB-nummer), men jeg kommer bare til å stå som sjåfør på én av bilene. Får jeg da bare poeng for en av dem?
     

Del denne siden