Ny AVIS kampanje: 10000 poeng pr. leie

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 02. jan 2018.

  1. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,612
    Bonuspoeng:
    183

    Sendte mail til avis for å få det bekreftet.

    Det er forøvrig mange(alle?) her inne som har fått viatrumf fra Avis avvist når de har booket via avisworld. De tillatter visstnok ikke "dobbeldipping" https://insideflyer.no/forums/threads/avis-viatrumf-pluss-eb-kampanjer.10903/

    I ditt tilfelle er også prisdifferansen for leien så høy at du hadde kommet bedre ut med å booke om og deretter kjøpt poengene direkte fra SAS for pengene du hadde spart. For summen du hadde spart kunne du kjøpt 12-13k poeng..
     
    DanH liker dette
  2. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Interessant... da endrer jeg på bestillingen, spare penger og beholder de 7000 ekstra poengene etter ende leie.. takk for hjelpen!
     
    DanH liker dette
  3. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Hvilken e-post jeg kan benytte hvis jeg ønsker å stille spørsmål om kampanje på 7000 eurobonus?
     
  4. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,612
    Bonuspoeng:
    183
  5. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    300
    Likes mottatt:
    329
    Bonuspoeng:
    63
    Hentet ut leiebil fra Avis booket gjennom 7000 EB-poengs kampanje på ALC på fredag og må si jeg er veldig fornøyd med Avis. For tredje gang på ett år fikk jeg en fin upgrade. Jeg er kun Preferred medlem og hadde ringt og lagt inn UG-voucher som EBG slik at det lå i deres systemer. Voucheren tilsier UG 1 klasse, jeg booket klasse C Seat Leon e.l. manuell og fikk UG 2 klasser til E Audi A3 automat. De prøvde seg dog på et Buskerudtriks og startet leien da bilen ble tildelt 3 timer før min leiestart med den virkning at det ble en ekstra dags leie og tilhørende kostnad. Jeg ordnet selvsagt opp i dette og fikk noen kalde vannflasker og et par badeballer som plaster på såret... :)
     
  6. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Det er helt uproblematisk å bytte betalingskort, sant? La inn Sas MC da jeg booket, men vil nok bestille Amex innen to leier i oktober og bruke det for ekstra gratis egenandel (har reiseforsikring også). At jeg da kommer med et annet kort enn jeg reserverte med er ikke noe problem, sant? Ville vært sabla dumt om det gikk ut over mine 2 x 10k poeng..
     
  7. lokke

    lokke Medlem

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    197
    Bonuspoeng:
    33
    Det er helt uproblematisk ja, har gjort det selv flere ganger.
     
    Neonex liker dette
  8. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Det var ikke helt riktig, fikk dette automatisk svar tilbake:
    "Dear Customer, This inbox is dedicated to cancellations for Flying Blue Redemption bookings and SAS Fly & Drive California bookings only. This inbox is monitored Monday-Friday 9AM-5PM excluding public holidays. If your query is related to customer services please forward your query to Queries [email protected] or call 03445446602 If your query is related to reservations, please forward your query to [email protected] or call 08082840014 (7 am - 10 pm) Many thanks, The Avis Partnership Team
     
  9. joskje

    joskje Senior Medlem

    Innlegg:
    743
    Likes mottatt:
    1,047
    Bonuspoeng:
    93
    Prøv [email protected] , funket for meg:)
     
  10. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
  11. EJN

    EJN Medlem

    Innlegg:
    110
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Tikket inn 10k poeng hos meg i dag etter en ukesleie fra 16. - 22. juli, inkl. gratis ekstra sjåfør og upgrade som EBG. Nice!
     
  12. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som vet om noen kampanjer som jeg kan få noen ekstra eurobonus på?? skal til Østerike neste mnd :)
     
  13. EJN

    EJN Medlem

    Innlegg:
    110
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Ser ikke ut til å være noen aktive kampanjer utover 1k poeng per leie, dessverre. 6% trumf-bonus, da!
     
  14. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Avsluttet 10-dagers leie i Malaga 27/7. 10.000 EB på konto idag =)
     
  15. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    :( Så synd da..
     
  16. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,217
    Likes mottatt:
    17,293
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk 10500 EB på konto i går, etter 3 dagers leie 17.mai - 20.mai. Måtte purre på poengene.
     
  17. EJN

    EJN Medlem

    Innlegg:
    110
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Med det sagt virker det jo som at disse kampanjene dukker opp relativt hyppig. Jeg leier sjelden bil og er veldig usikker på hvordan prismekanismene fungerer (om det blir dyrere nærmere leietidspunktet), men det er vel fri avbestilling så du kan booke nå og heller avbestille og booke på nytt hvis det dukker opp en EB-kampanje med samme leiepris.
     
    jtmath liker dette
  18. Ombo

    Ombo Medlem

    Innlegg:
    197
    Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    93
    Vi bestilte bil en uke i Florida i oktober da det var kampanje i vår. Vi bestilte 5-seter men har opplevd å bli oppgradert til 7-seter da min mann har President Club status hos Avis. Nå viser det seg at vi blir 6 stykker som reiser og vi ønsker å endre bookingen til en 7-seter da vi ikke tør å ta sjansen på en oppgradering. Noen som vet om man fortsatt får de 10 000 poengene om man endrer en eksisterende booking?
     
  19. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,636
    Likes mottatt:
    7,612
    Bonuspoeng:
    183

    Jeg endret bookingen via avisworld etter kampanjeperiode og fikk fortsatt opprinnelig bonus utbetalt
     
    Ombo liker dette
  20. Ombo

    Ombo Medlem

    Innlegg:
    197
    Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for raskt svar!! Da finner vi frem bookingen og går inn og endrer!!
     

Del denne siden