Ny AVIS kampanje: 10000 poeng pr. leie

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 02. jan 2018.

  1. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg booket leiebil i 10' poeng 'delen. Hadde først 2 perioder >3d og fikk 20'. Skulle ha tilsvarende 2 perioder i neste feltarbeid, men planene måtte omgjøres. Leide da bilen også i perioden mellom de to planlagte leirene. Har kun fått 7' for denne perioden. Har sendt en forespørsel, fikk raskt et behandlingsnummer, men har ikke hørt noe mer. Jeg får pure på dem
     
    Last edited: 14. aug 2018
    Ombo liker dette
  2. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg hentet nylig ut leiebil fra Miami Beach og ble oppgradert mer en noensinne. Har president club gjennom private banking i DnB,tidligere hadde jeg president club gjennom SAGA i DnB. Vet ikke om det er her forskjellen ligger? Merket meg at det sto SAS pandion på kvitteringen. Må si meg ordentlig fornøyd
     
    Ombo and jgroneng like this.
  3. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    Hva bestilte du og hva fikk du?
     
    Ombo liker dette
  4. Eriksan

    Eriksan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    301
    Likes mottatt:
    331
    Bonuspoeng:
    63
    I dag ni dager etter jeg leverte leiebilen i ALC fikk jeg poengene som ble booket under 7000 poengs kampanjen for noen måneder siden. Denne bookingen ble endret til mye lavere pris to uker før leiestart gjennom Avis callcentre. Jeg ble kreditert 7500 poeng av en eller annen grunn :)
     
    DanH and Ombo like this.
  5. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Gjennom 10000eb poeng kampanje.
     
  6. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    Joda, men hviken bil bestilte du og hvilken bil fikk du utlevert?
     
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Hadde leiebil i Tyskland for en uke siden, som var booket gjennom viatrumf / Expedia. Fikk hyggelige 500 poeng på EB konto fra AVIS for et par dager siden. Er medlem der, uten status og hadde lagt inn medlemsinfo hos Expedia.
    Spørsmålet mitt er egentlig om jeg skulle ha disse EB poengene? Trodde i utganspunktet at jeg skulle få trumf og Expedia poeng, men ikke noe fra Avis, i og med at leieforholdet ikke var gjort via deres hjemmeside?
     
  8. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,309
    Likes mottatt:
    1,476
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jeg endre en opprinnelig booking (endre utleiested og dato) og likevel få poeng? Var en ekstrabooking jeg la inn som sikkerhetsnett for en leie i oktober i LA (på 10k-kampanjen). Kan jeg bytte det til min desember-tur til SFO og likevel få poengene, eller er det umulig?
     
  9. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,654
    Bonuspoeng:
    183
    Ny 10k poeng kampanje fra AVIS,

    gjeder bare ut måneden så må være kjapp på avtrekkern


    Tjen 10 000 EuroBonus Ekstrapoeng på din neste bilferie. Bare bestill en bil i gruppe D eller større i 4 dager eller lengre, for å kvalifisere til poengene. Tilgjengelig for alle bestillinger som gjøres mellom 21. august og 30. august 2018.
     
    Gullars liker dette
  10. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,309
    Likes mottatt:
    1,476
    Bonuspoeng:
    113
    Vær obs på stive priser. Har pleid å få ca 1200-1500 kr for 3-dagsleier i California (SFO og LAX i okt/nov). Nå vil de ha 213£ for 3 dager (fre-man) - altså dobling av prisen (er des, men er vel ikke "sesong" i SF selvom)... De har også lagt inn max 3 leier i perioden som man får 10k poeng for.

    Spm mitt fra ovenfor står enda - er det mulig å endre dato på en tidligere booket leie (fra forrige kampanje) og få poengene?
     
  11. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Skjønner godt at de strammer inn, hadde selv 6-7 helgeleier med snitt pris på 1100kr på forrige runde.
     
  12. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Når de skriver "i 4 dager eller lenger", betyr det at man må leie tre eller fire døgn?
     
  13. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,437
    Likes mottatt:
    12,644
    Bonuspoeng:
    183
    Kikket litt på den kampanjen. Hvis jeg skal leie gruppe D bil i fire dager, så overstiger summen på alle varianter( helg-ukedag-blanding) 2000 kr.

    For 2000kr kan man jo kjøpe 10000 eurobonuspoeng hos SAS. Har President`s Club og EBG. Hvis du har "flaks" og trenger leiebil akkurat i perioden så er det vel greit, men ikke noe supertilbud i mine øyne?
     
  14. olekvi

    olekvi Aktivt Medlem

    Innlegg:
    418
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Det står "Tilgjengelig for alle bestillinger som gjøres mellom 21. august og 30. august 2018." - ut fra det haifinn skriver tolker jeg det som om det kun gjelder leie i denne perioden, mens da jeg leste det i eposten fra SAS tolket jeg det som at det gjelder alle perioder, bare det bestilles i overnevnte periode. Hva er korrekt?

    (jeg sitter og ser på hvor mye hassle det blir med å splitte opp en månedsleie i USA nå ...)
     
  15. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,654
    Bonuspoeng:
    183

    Hentet fra http://www.avisworld.com/avisonline/gb/avis_ams_partners1.nsf/c/eurobonus+termsandconditions

    2. Only valid for reservations taking place between 21st August – 30th August 2018 and rentals taking place between 24th September 2018 – 5th June 2019
     
    olekvi liker dette
  16. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Disse tilbudene er jo ikke på noen måte tenkt som gratis poeng. Forrige tilbud der men kunne få 10k for 12-1500 kroner er jo slik jeg ser det for godt til og være sant, og en feil fra avis(?)
    Tilbudet er bra og passer jo ypperlig for folk som skal ha bil uansett.
     
    jgroneng and Fredrik81 like this.
  17. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Hvor finner dere fulle vilkår for denne? Får bare opp dette bildet. Ikke noe info om bilklasse man må leie osv?

    Skjermbilde 2018-08-21 kl. 13.28.55.png
     
  18. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,654
    Bonuspoeng:
    183
    Det skal være en knapp som heter "Vilkår og bestingelser" på toppen
     
  19. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Takk. Jeg er blind..Så nå at det ikke gjelder Australia..Så da var jo poenget med å vente på kampanjen borte.. :oops:
     
  20. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Hei!

    Kjapt spm:

    er det mulig å tjene de 10 000 eurobonus poengene hvis man bestiller leiebil for noen andre? Jeg vurderer å leie bil for en i familien... altså at kredittkortet mitt brukes til betaling, og jeg legger inn eurobonus kortet men at jeg ikke bruker bilen.. bare møter ved henting av bilen og ikke noe mer.
     

Del denne siden